ابراز تردید در مورد حقوق ۳ میلیونی وزیر بهداشت

نائب رئیس مجلس در پاسخ به ابراز تردید نماینده فلاورجان در مورد حقوق ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی وزیر بهداشت، بر لزوم تاسیس سامانه حقوق مسئولان اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: امروز ارتشی‌ها نیروهای نظامی و انتظامی از کمبود حقوق رنج می‌برند که باید فکری به حال آنها شود.

وی در ادامه با استناد به بندهای ۸ و ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس دفاع از اقتدار مجلس را بر عهده هیئت رئیسه دانست و اظهار داشت:روز گذشته در جریان سوال از وزیر بهداشت، وی مجلس را مورد محاکمه قرار دارد و طرف صحبت خود را صرفاً به آقای قاضی‌پور که نماینده سوال کننده بود، قرار نداده و تمام نمایندگان را مورد خطاب قرار داد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که نماینده یا وزیری از جریان دستور سوال خارج می‌شود، هیئت رئیسه باید به وی تذکر دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اظهارات روز گذشته وزیر بهداشت در خصوص حقوق ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی خاطرنشان کرد: در یکی از سفرهای خود در هواپیما مشاهده کردم که ۵۰ نفر همراه وزیر حضور داشتند، این در حالی است که به نمایندگان برای هزینه بلیت هواپیما ۵۸۰ هزار تومان داده می‌شود؛ درحالی که بنده این ماه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برای بلیت خود هزینه کرده‌ام، پس باید دید هزینه همراهان وزیر به چه شکل محاسبه می شود.

مطهری: سامانه حقوق مسئولان اجرایی تأسیس شود

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به بخش اول تذکر موسوی لارگانی عنوان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه مقرر بود سامانه حقوق مسئولان اجرایی تأسیس شود که این اقدام صورت نگرفته و باید هر چه سریعتر اقدام شود.

منبع: مهر

304

کد خبر: 933162

وب گردی

وب گردی