خدمات پستی باید با رویکرد و نیاز بازار طراحی و تدوین شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مدیران پستی تاکید کرد: خدمات پستی باید با رویکرد و نیاز بازار طراحی و تدوین شود .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین همایش سراسری مدیران شرکت ملی پست در سال جدید، گفت : امروزه تمامی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در دنیا به اقتضای فضای کسب و کارشان برنامه ریزی و سیاست گذاری می کنند، در حالیکه ما هنوز درگیر برنامه های ثابت و طولانی مدت هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست باید پس از اعلام اصل 44 قانون اساسی براین اساس استراتژی های خود را تدوین می کرد، تصریح کرد: در برنامه ریزی باید به این نکته توجه داشت که هویت تک تک افراد با شرکت مشخص شده و احساس تعلق در تمامی افراد مجموعه ایجاد شود و آنان مسوولانه به خدمت بپردازند.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه بدنه شرکت ملی پست و موجودیت آن مورد احترام این وزارتخانه است، افزود: کارکنان این شرکت از سخت کوش ترین و پر تلاش ترین افراد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.

موثقی اظهار کرد: مشتری بخشی از خدمات پست که خدمات پایه ای به شمار می آید، دولت است اما بخش دیگر خدمات باید با رویکرد و نیاز بازار طراحی و تدوین شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ملی پست باید رویکرد و تفکر اقتصادی را در دستور کار و برنامه ریزی های خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توجه ویژه شخص وزیر منجر به بهبود معیشت کارکنان در پایان سال شد و این توجه کماکان استمرار دارد، افزود: در کنار این حمایت ها، شرکت ملی پست باید رویکرد رو به جلو، پیشرفت و توسعه را در پیش بگیرد و با تکیه بر فناوری های نوین از وابستگی های خود کاسته و همواره نتایج و دست آوردهای خود در عرصه های درونی و بیرونی مدنظر قرار دهد.

موثقی گفت: در حال حاضر تجهیزات و امکانات شرکت برای ارایه خدمات در فضای پیش روی آینده چندان مطلوب نیست و ضروری است با بکارگیری تمامی ابزارها، تکنولوژی و ظرفیت ها و در سایه برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه؛ فضا برای فعالیت در فضای کسب و کار موجود و آینده مهیا شود.

202

کد خبر: 933262

وب گردی

وب گردی