رفتن شهردار مشهد به تهران باعث وارد شدن خسارت به مشهد می شود

فرماندار مشهد گفت: آقای خامسی در حال حاضر مشغول فعالیت در شهرداری مشهد و با شهرداری آشنا هستند و طبیعی است که با این شرایط اگر وی قرار است که به تهران برود این انتقال باعث خسارت به شهرداری و شهر مشهد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، طی ماه های اخیر خبری در رابطه با استعفای شهردار تهران در رسانه ها پیچید که در همان اولین روزها شورای شهر با این موضوع مخالفت کرد اما با پافشاری نجفی شهردار تهران بر روی استعفایش نهایتا در روز 21 فروردین شورای شهر استعفای وی را پذیرفته و حسینی مکارم را به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

پس از دو هفته از خبر استعفای شهردار تهران زمزمه هایی در رابطه با انتقال شهردار مشهد به تهران برای شهردار شدن در رسانه ها پیچیده است که به گوش رسید که محسن قاسم تقی زاده خامسی یکی از گزینه های اصلی برای شهرداری تهران است تا پیش از خامسی نام مهرعلیزاده استاندار اصفهان برای شهردار شدن تهران مطرح بوده که در حال حاضر با رد کردن این موضوع از سوی مسوولین و نمایندگان اصفهان دیگری خبری از این موضوع نیست.

خامسی در ۲۴ مرداد 96 از سوی شورای شهر پنجم مشهد به عنوان شهردار انتخاب شد و حکمی وی در در ۲۵ شهریور سال گذشته از سوی وزارت کشور صادر شد.

محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد در رابطه با این موضوع به خبرنگار ایسکانیوز گفت: من هم مانند دیگران این موضوع را فقط در رسانه ها خوانده ایم.

فرماندار مشهد افزود: اگر آقای خامسی در مشهد بمانند و در شهرداری مشهد به فعالیت شان به عنوان شهردار ادامه دهند برای مشهد توفیق بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: آقای خامسی در حال حاضر مشغول فعالیت در شهرداری و با شهرداری آشنا هستند و طبیعی است که با این شرایط اگر وی قرار است که به تهران برود این انتقال باعث خسارت به شهرداری و شهر مشهد خواهد شد.

فرماندار مشهد تصریح کرد: آخرین نظری که آقای حیدری رئیس شورای شهر مشهد اعلام کردند آن بود که آقای خامسی برای چهار سال در شورای شهر به عنوان شهردار مشهد انتخاب شده و شهردار مشهد باقی می مانند.

نورزیان با تاکید بر این که انتخاب شهردار با نظر شورای شهر است، گفت: اگر آقای خامسی را به جای دیگری بخواهند انتقال دهند نظر آقای شهردار و شورای شهر در این رابطه ملاک است.

901/900

کد خبر: 933452

وب گردی

وب گردی