از مناطق آزاد مانند مناطق ویژه اقتصادی باید حمایت شود

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تولیدات و واردات مناطق آزاد در کشور اظهار کرد: باید مشابه مناطق ویژه اقتصادی به مناطق آزاد نیز حمایت های لازم داده و این حمایت را به این مناطق آزاد نیز تسریع دهیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ منطقه کویر، "مسعود کرباسیان" در شورای اداری شهرستان رفسنجان با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی فعالان حوزه صنعت و کشاورزی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد که ارز از کشور خارج شود و به‌گونه‌ای سیاست‌گذاری خواهیم کرد که واحدهای تولیدی ارز را به کشور وارد کنند.

او با اشاره به تولیدات و واردات مناطق آزاد در کشور اظهار کرد: باید مشابه مناطق ویژه اقتصادی به مناطق آزاد نیز حمایت های لازم داده و این حمایت را به مناطق آزاد نیز تسری دهیم.

کرباسیان با اشاره به بخش کشاورزی و مشکلات فعالان مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در بیشتر استان های کشور امروز شاهد کم آبی و بحران خشکسالی هستیم ضمن آنکه از سوی دیگر نیز صندوق بیمه کشاورزی با کمبود اعتبارات روبروست که باید با برگزاری جلسات مشترکی با وزارت جهاد کشاورزی بتوانیم برای این حوزه برنامه ای منظم را تدوین کنیم.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 933492

وب گردی

وب گردی