امام جمعه ارومیه: سپاه، اقتدار کشور را درمنطقه ثابت کرده است

امام جمعه ارومیه گفت: مدیران باید از میان افراد امین انتخاب شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه با بیان اینکه مدیران و مسئولان کشوری درهر رده مسئولیتی باید از افراد امین انتخاب شوند ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسئولان کشور باید از بین افراد متعهد و پاکدست انتخاب شوند و در انتخاب مسئولان کشور نباید کوچکترین اغماض و مماشات صورت گیرد و نیروهای اطلاعاتی در صورت مشاهده مشکلی در پیشینه و سابقه فرد کاندیدا باید دستگاههای ذیربط را مطلع کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: همه ما در انتخابات باید نهایت دقت را داشته باشیم تا افراد لایق برسر خدمت بیایند.

وی بااشاره به سوم شعبان سالروز گرامیداشت پاسدار گفت: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدایت گری مقام معظم رهبری در دنیا به عنوان نیرویی قدرتمند مطرح‌اند و توانسته وظایفی که بر عهده دارد به‌خوبی انجام دهد و اقتدار کشور را در منطقه ثابت کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به روز جانباز سالروز ولادت ابوالفضل عباس (ص) افزود: جانبازان عزیز با تحمل سالها رنج و زحمت بی شک مقام و منزلت بالایی در نزد خداوند دارند و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا و فداکاری های جانبازان هستیم.

قریشی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با نیروهای اطلاعاتی تصریح کرد: معظم له بر انقلابی ماندن نیروهای اطلاعاتی کشور تاکید کردند و پیوند معنوی با دین و حفاظت از همه مرزها را وظیفه سپاه پاسداران دانسته و عملکرد این نیروها را قابل قبول وصف فرموده‌اند.

وی افزود:مقام معظم رهبری در خصوص حمله آمریکا به سوریه فرمودند که رئیس‌جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه جنایتکارند و نتیجه این حمله شکست خواهد بود و نتیجه آن را خواهند دید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه بدترین نوع ظلم ستم به ضعفاست و سبب نزول عذاب الهی می شود اظهار کرد: متاسفانه امروزه سنت غلطی در جامعه مرسوم شده که اعضای خانواده مانع ازدواج زن و مردی که شریک زندگی خود را ازدست داده اند می شوند و ازدواج مجدد را محکوم می کنند در حالی که حق هر زن و مرد تنهاست که ازدواج کند،این نوع مخالفت ها نمونه آشکار ظلم است.

وی با اشاره به عظمت و برکت ماههای رجب و شعبان بر لزوم امادگی برای ورود به ماه مهمانی خدا تاکید کرد و گفت: لازمه امادگی برای ماه رمضان دوری جستن از معصیت،دستگیری از فقرا،استغفار و اهل عبادت و تهجد بودن است.

901

کد خبر: 933597

وب گردی

وب گردی