بررسی نرخ چهار ارز پرطرفدار در هفته پایانی فروردین ماه/  آرامش نسبی در بازار ارز

بازار ارز در هفته ای که گذشت با نوسان همراه بود و نرخ دلار تا پایان هفته با قیمت چهار هزار و 200 تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار از ابتدای هفته ای که گذشت به دلیل تک نرخی شدن ارز با نرخ چهار هزار و 200 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد و تا پایان هفته با تغییر همراه نبود.

قیمت یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت تحت تاثیر تک نرخی شدن ارز از اوایل هفته تا روز سه شنبه تغییر نداشت این در حالیست که نرخ این سه ارز در روز روزهای پایانی هفته با نوسان همراه شد.

بنا بر قیمت های ارائه شده، یورو در روز چهارشنبه با نرخ شش هزار و 805 معامله شد، قیمت این ارز در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود کاهش یافت و با قیمت شش هزار و 675 تومان معامله شد.

درهم امارات در روز چهارشنبه با قیمت یک هزار و 515 تومان معامله شد و در روز پایانی هفته به قیمت یک هزار و 498 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در روز چهارشنبه هشت هزار و 124 تومان بود و در پایان هفته با نرخ هفت هزار و 960 تومان داد و ستد شد.

401

کد خبر: 933611

وب گردی

وب گردی