مسئولان به کازرون نگاه ویژه داشته باشند

خطیب جمعه کازرون گفت: کازرون شهری ویژه بوده بنابراین مسئولان باید به آن نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت سالروز ولادت اباعبدالله الحسین(ع)، ابوالفضل العباس(ع) و زین‌العابدین(ع) در سخنانی به مطالبات اخیر مردم کازرون اشاره کرد و اظهار داشت:چنانچه برخی مسئولان این شهرستان به نصایح بنده که در خطبه‌های نماز جمعه و برخی محافل گوشزد کرده بودم توجهی می‌شد این مسئله به خیابان کشیده نمی‌شد.

وی مردم شهرستان کازرون را به حفظ آرامش و متانت دعوت کرد و گفت: دشمنان در کمین نشسته‌اند و منتظر التهاب و تفرقه هستند تا از آن بهره‌برداری سیاسی کنند بنابراین نبایدمیدان به برخی معاندان و تفرقه‌افکنان داد.

امام‌جمعه کازرون از جوانان این شهر نیز خواست که احساسات خودشان را کنترل کنند و همه‌چیز را به مر قانون بسپارند و از دشمنی دشمنان غافل نشوند،چراکه رادیوهای بی‌بی‌سی و سلطنت‌طلب‌ها دلسوز ملت ایران و مردم کازرون نیستند.

خرسند تصریح کرد:رسانه‌های بیگانه و سلطنت‌طلب چنانچه راست می‌گویند چرا عظمت ملت ایران را بیان نمی‌کنند و هم‌چنین چرا محسنات همین تجمعات مردم کازرون بیان نمی‌کنند بنابراین باید مراقب بود تا دشمن نتواند از این فضای ملتهب بهره‌ای ببرد.

وی خطاب به مسئولان متذکر شد: چرا اولویت‌ها را یک‌دفعه گم می‌کنید و به فرعیات می‌چسبید،چرا به مشکل اقتصادی کشور،اقتصاد مقاومتی،مشکل جوانان، کار و ازدواج آنان نمی‌پردازید.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: مردم کازرون و چنارشاهیجان هردو خواسته‌ای دارند که مسئولان باید با توجه به مرقانون به خواسته‌های آنان رسیدگی کنند.

خرسند بیان داشت: هرکسی بی‌تقوایی کند و مسئله روستایی و شهری بودن را پیش بکشد و دهان به بدگویی و فحاشی و توهین باز کند و حد و حریم را بشکند شیطان است که می‌خواهد تفرقه بیندازد.

وی به سابقه فرهنگی، سیاسی، انقلابی، تاریخی و مبارزاتی شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت:مسئولان باید گوش شنوا به اعتراضات مردم این شهرستان داشته باشند و به‌طور ویژه به آن توجه داشته باشند چراکه شهرستان کازرون یک شهرستان ویژه است.

امام‌جمعه کازرون اعلام کرد: از امروز تجمعات اعتراضی مردم این شهر به پایان می‌رسد و بنده روز شنبه برای پی گیری مطالبات مردم کازرون عازم تهران می‌شوم.

خرسند به محرومیت‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و تعطیلی این شهرستان اشاره کرد و از مسئولان به‌ویژه دولت تدبیر امید درخواست کرد که تدبیری برای این مشکلات داشته باشند چراکه مردم شهرستان کازرون ۶۰ درصد به دولت تدبیر امید رأی داده‌اند.

901

کد خبر: 933616

وب گردی

وب گردی