توجه ویژه رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند / اجرای قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد  اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام موافقت نسبت به اجرای قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد  اسلامی، افزود: ما مجری قانون هستیم. همه قوانین از جمله قانون جامع ایثارگران باید به مرحله اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در نشست صمیمی کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع جانبازان و رزمندگان، گفت: امیدوارم خداوند این توفیق را به ما بدهد تا همیشه سرباز ولایت باشیم و خدمتگزار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی عنایت ویژه دارند، افزود: توجه ویژه ایشان به دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند برای تلاش در جهت رساندن دانشگاه به جایگاه اصلی و ما بدون کار جهادی امکان رسیدن به این اهداف بزرگ را نداریم.
دکتر رهبر نقش ایثارگران در حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران را پر رنگ دانست و خطاب به ایثارگران گفت: شما از ذخایر انقلاب و منبع قدرت و اقتدار ایران اسلامی هستید. این را ثابت کردید.
وی افزود: ما از شما توقع داریم از این اقتدار و قدرت برای عبور از مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌برداری کنید چرا که با توانمندی شما دانشگاه خواهد درخشید و به قله‌های هدف خود خواهد رسید.
وی با اعلام موافقت نسبت به اجرای قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: ما مجری قانون هستیم. همه قوانین از جمله قانون جامع ایثارگران باید به مرحله اجرا درآید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینکه حدود ده درصد جامعه کارمندی این دانشگاه را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: بیش از ۵۰ درصد مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی از ایثارگران هستند و من تعجب میکنم در جایی که بیش از ۵۰ درصد تصمیم‌گیران ایثارگر هستند چرا این قانون به طور کامل اجرا نشده است.

دکتر رهبر با طرح این سوال که جنگ چگونه اداره شد؟، اظهار کرد: اگر بنا بود جنگ با سازمان منظم ارتش مدیریت شود امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را نمی‌داد. اخلاص بسیجیان بود که فرهنگ شهادت را ماندگار ساخت. فرهنگی که روز به روز در بین ما تضعیف می‌شود و یادمان می‌رود دوستان ما در سنگرشان محاصره و از تشنگی شهید شدند.
وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید فکر کنیم ببینیم چگونه فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود. رمز موفقیت ما در همین فرهنگ بود که در حال رنگ باختن است.

203

کد خبر: 933649

وب گردی

وب گردی