کشف سلاح های آمریکایی از تروریست های سوریه

ارتش سوریه تعدادی سلاح و مهمات جنگی در شهر الضمیر سوریه کشف کرده که ساخت آمریکا بوده است و در این بین سایت رهبران تروریست ها و محل ساخت سلاح های دست ساز آن ها کشف شد.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، رسانه های محلی سوریه گزارش دادند نیروهای دولتی این کشور روز جمعه تعداد زیادی سلاح از تروریست ها را کشف کرده اند.

این سلاح ها از جمله محصولات تولید شده در آمریکاست که در شهر الضمیر، واقع در شمال شرق پایتخت دمشق، کشف شد.

تلویزیون محلی سوریه اعلام کرد که تروریست های جیش الاسلام به همراه خانواده های خود با تسلیم سلاح ها این شهر را ترک کرده اند.

خبرگزاری سانا در روز جمعه گزارش کرد که ارتش سوریه در بخش های جنوبی الضمیر، چندین موشک ضدتانک TOW تولید شده در ایالات متحده، مقدار زیادی راکت، آرپیجی، دستگاه انفجاری دست ساز، مین و دستگاه های شناسایی از راه دور را کشف کرده است.

ارتش همچنین سایت های رهبران جیش المسلمین را پیدا کرده است که محل نگهداری زندانیان و تولید دستگاه های انفجاری دست ساز بوده است.

سوریه از سال 2011 درگیر جنگ داخلی شده است و نیروهای دولتی این کشور با گروه های مخالف متعدد و گروه های تروریستی مبارزه می کنند.

در 31 مارس، فرماندهی ارتش سوریه گفت که دمشق غوطه شرقی را که قبلا تحت کنترل تروریست های جیش الاسلام بوده آزاد کرده است.

پیش از این در ماه گذشته رسانه های محلی گزارش دادند که تروریست های مسلح جیش الاسلام و اعضای خانواده آن ها ترک شهر الضمیر را آغاز کرده اند.

کد خبر: 933718

وب گردی

وب گردی