شعبانی:  کار فرهنگی در خلا انجام نمی‌شود/ نشست‌های مشترکی با ورزشکاران و رسانه‌ها برگزار می‌کنیم

دبیر کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا نشست‌های مشترکی را هم با ورزشکاران در اردوها برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، غلامحسین شعبانی، دبیر کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک در نشست خبری امروز (شنبه) سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اظهار داشت: کار فرهنگی در خلا انجام نمی‌شود و در حقیقت جزیره جدایی نیست. فرهنگ باید در تمام تیم جاری باشد و برای انجام این کار به کمک مربیان و روسای فدراسیون ها احتیاج داریم. در همین راستا جلسه مشترکی با روسای فدراسیون‌ها و همچنین مربیان برگزار می کنیم تا تداخلی میان کارها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم تا نشست‌های مشترکی را هم با ورزشکاران در اردوها برگزار کنیم. البته در این میان نقش رسانه نیز قابل توجه است و با رسانه‌ها هم جلسه خواهیم داشت. در حقیقت باید یک کار مشترک انجام شود که نباید فراموش کنیم تنها کمیته فرهنگی مسئول انجام این کار نیست. همه باید دست به دست هم دهند تا کار خوبی را ببینیم. در مورد هدایا هم بحث فرهنگی را در نظر خواهمی داشت چون فرهنگ فقط در تبلیغ خلاصه نمی شود و باید امری همیشگی باشد.

602

کد خبر: 933725

وب گردی

وب گردی