مدیرجنجالی پرسپولیس، جانشین آجورلو!

در حالی که فعلا مصطفی الیاسی به عنوان سرپرست مدیرعاملی کارها را پیش می برد؛ اما چند گزینه دیگر هم نامشان مدیرعاملی سرخ پوشان تبریزی مطرح است. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که همیشه یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رفت در لیگ هفدهم خیلی موفق نبود، همچنین شاگردان ساغلام در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشتند و با حذف از این دوره از مسابقات مهر تایید بر اخراج مدیرعامل خود زدند. با برکناری مصطفی آجورلو اعضای هیات مدیره به دنبال انتخاب گزینه جدید مدیرعاملی این باشگاه بودند.

در حالی که فعلا مصطفی الیاسی به عنوان سرپرست مدیرعاملی کارها را پیش می برد امروز به صورت رسمی کارش را آغاز کرده است؛ اما چند گزینه دیگر هم نامشان مدیرعاملی سرخ پوشان تبریزی مطرح است.

زنوزی مالک متمول گسترش فولاد، رحیمی مدیرعامل شهرداری تبریز، ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش تبریز، علی فتح الله زاده و علی اکبر طاهری مدیران عامل سرخابی ها که سابقه قهرمانی با استقلال و پرسپولیس را دارند از گزینه های مدیرعاملی تراکتورسازی به شمار می روند.

با وجود حضور الیاسی در تبریز و شروع رسمی کارش به عنوان جانشین آجورلو از باشگاه تراکتورسازی خبر می رسد علی اکبر طاهری به زودی با حکم رسمی روی صندلی مدیرعاملی تراکتورسازی می نشیند. سرپرست سابق پرسپولیس در جمعی دوستانه این خبر را تایید کرده است اما هنوز خبری از تایید رسمی این تصمیم نشده است.

گفتنی است، الیاسی امروز در جلسه با اعضای تیم رسما به بازیکنان و کادرفنی معرفی می شود. همچنین قرار است جلسه ای با ساغلام سرمربی تراکتور و کارمندان باشگاه برگزار کند.

601

کد خبر: 933750

وب گردی

وب گردی