مدارس کدام شهرها تعطیل اعلام شد؟

مادرس صبح و عصر برخی شهرستان ها امروز شنبه اول اردیبهشت تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، به علت افزایش آلودگی هوا، وجود پدیده گرد و غبار و بالا بودن غلظت آلودگی در برخی شهرستان های استان با تصمیم مدیریت بحران استان برخی مدارس در نوبت عصر امروز شنبه اول اردیبهشت تعطیل اعلام شد.

استان ایلام
مرکز هماهنگی، کنترل و کاهش آلودگی هوای استان ایلام در اطلاعیه اعلام کرد: به علت شدت ریزگردها مدارس و مراکز آموزشی مناطق مختلف استان در شیفت عصر تعطیل می باشد.
در این اطلاعیه آمده است :به دلیل افزایش گرد و غبار در شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، چرداول، سیروان و ملکشاهی امروز شنبه مورخ اول اردیبهشت ماه مهد کودک ها و مدارس و مراکز آموزشیدر شیفت عصر تعطیل و ادارات این شهرستان ها با دو ساعت تعجیل اعلام می گردند.

استان خوزستان
بنابر اعلام فرمانداری ویژه خرمشهر با توجه به وقوع گرد و خاک در منطقه جنوب غرب و شهرستانهای آبادان و خرمشهر مدارس خرمشهر در نوبت بعد از ظهر امروز شنبه یکم اردیبهشت تعطیل است.
بزرگی نیا معاون فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه میزان آلودگی هوا هنوز به حدی نرسیده که نیازی به تعطیلی مدارس باشد گفت: هنوز برای این موضوع تصمیمی گرفته نشده است.

استان کرمانشاه
بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های جوانرود و پاوه، مدارس نوبت عصر تعطیلی مدارس نوبت عصر شهرستان‌های جوانرود و پاوهاین دو شهرستان در کلیه مقاطع تحصیلی امروز (شنبه ۱ اردیبهشت) به علت شدت گرد و غبار تعطیل است.

استان کردستان
علیرضا منتشلو در رابطه با تعطیل مدارس در برخی از مناطق استان کردستان در گفت وگویی اظهار داشت: به علت افزایش آلودگی هوا بخاطر استقرار پدیده گرد و غبار و بالا بودن غلظت آلودگی، با تصمیم ستاد مدیریت بحران مدارس برخی شهرستان های استان در نوبت بعد از ظهر روز شنبه اول اردیبهشت تعطیل است.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: تصمیم ستاد مدیریت بحران با توجه به پایش انجام شده هوا توسط اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان و بالا بودن غلظت آلودگی هوا، اتخاذ شد تا مدارس مقاطع مختلف تحصیلی چهار شهرستان تعطیل اعلام شود.

ارومیه

به اطلاع می رساند با توجه به آلودگی هوا و وجود گردو غبار، تمامی مقاطع تحصیلی نواحی ۱ و ۲ ارومیه شهری و روستایی امروز شنبه یک اردیبهشت ماه در نوبت بعدازظهر تعطیل می باشد.

وی افزود: براساس این تصمیم مدارس مقاطع تحصیلی شهرستان های سنندج، مریوان، سروآباد و کامیاران در مناطق شهری و روستایی و مراکز پیش دبستانی در نوبت بعد از ظهر امروز تعطیل است.

کد خبر: 933772

وب گردی

وب گردی