مراسم دیدار و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم دیدار و تقدیر از ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس(ع) با حضور دکتر فرهاد رهبر امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: 218 هزار دانشجو از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه دارای 2540 کارمند ایثارگر و 670 استاد ایثارگر است.

وی با بیان اینکه ایثارگران در سخت ترین و حساس ترین دوران کشور برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: این عزیزان ستارگان راه دانشگاه هستند و سعی ما این است از حضور آنان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم.

دکتر نصیرزاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ خدمت رسانی به جامعه ایثارگران در بین وزارتین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و سایر ارگانها جزو برترین ها مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: این اداره کل سعی دارد در حوزه های فرهنگی و توجه به ارزش های انقلابی به عنوان بازوی توانمند مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عمل کند.

وی در ادامه خواستار اجرای قانون جامع ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی شد که دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن موافقت، دستور اجرای تمامی قوانین مرتبط با جامعه ایثارگران را صادر کرد.

در ادامه این مراسم دکتر اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت رفاه ایثارگران و جانبازان در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

همچنین دکتر رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، سردار حسن زمانی معاون هماهنگ کننده بسیج، رضا بیگدلی کارمند مرکز حراست، محسن نجمی صادقی کارمند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، محمود مجیدی کارمند معاونت فرهنگی و دانشجویی به ارائه خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و مطالبات خود را مطرح کردند.

در پایان این مراسم از ایثارگران و جانبازان دانشگاه با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر محمد صادق ضیائی مشاور ریاست و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران تقدیر شد.

201

کد خبر: 933868

وب گردی

وب گردی