دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با فرمانده ناحیه سپاه

سرپرست، اعضای هیات رئیسه ، دبیران تشکل های دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار با فرمانده سپاه پاسداران ناحیه انزلی دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روباط عمومی واحد بندرانزلی، همزمان با ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار؛ سرپرست، اعضای هیات رئیسه ، دبیران تشکل های دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با فرمانده سپاه پاسداران ناحیه انزلی دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار طرفین درخصوص مسائل مختلف جامعه از جمله مسائل منطقه ای ، اجتماعی فرهنگی و دانشگاهی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه درسال های اخیرتحولات بسیاری درعرصه های مختلف جامعه ایجاد شده است، اظهار کرد:« دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی سال های اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری گردیده که دراین میان می توان به کاهش دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد بندرانزلی اشاره کرد».

وی با اشاره به اینکه منابع بودجه ای دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه وابسته است، تصریح کرد:« بدون شک با کاهش تعداد دانشجو؛ درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی کاهش می یابد اما با وجود تمامی مشکلات، دانشگاه آزاد اسلامی فقیر نیست و با عزم و اراده جدی که درسطح مدیریتی دانشگاه وجود دارد و اقدامات انجام گرفته در یکسال و اندی اخیر در نظام سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی ، میتوان افق روشنی را برای این مجموعه عظیم فرهنگی نوید داد».

این مسئول دانشگاهی در پایان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای حل مشکلات موجود تلاش می کند، افزود:«ما در این مسیر نیازمند حمایت وهدایت فکری مجموعه سپاه پاسداران ناحیه بندرانزلی هستیم».

201

کد خبر: 933873

وب گردی

وب گردی