استانداردسازی کالاهای تولید استان قم 25 درصد افزایش یافته است

استاندار قم در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم اظهار داشت: استانداردسازی کالاهای تولید استان قم 25 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قم طی سخنانی با بیان اینکه پیش زمینه ی اصلی تولید انتفاع است گفت: حمایت های قانونی از دست اندرکاران تولید در این راستا امری ضروری است.

استاندار قم با اشاره به نامگذاری پیاپی سالهای گذشته با موضوع اقتصاد توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: تحقق رشد اقتصادی نیازمند شناخت وظایف توسط بخش های مختلف از جمله حاکمیت، واحدهای تولیدی و اقتصادی و مردم است.

وی رشد 25 درصدی استاندارد کالاهای تولید استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسئله نشان دهنده ی حرکت رو به جلو برای کاهش وابستگی به کالاهای خارجی است.

صادقی یکی از ویژگی های رقابت پذیری کالاهای تولید داخل را قیمت تمام شده دانست و گفت: در این زمینه فاکتورهای مختلفی از جمله تسهیلات کم بهره و مالیات بر ارزش افزوده تاثیرگذار هستند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: برای حل موانع توسعه ی واحدهای تولیدی تلاش های خوبی صورت گرفته است اما بخشی از مشکلات بایستی به صورت ملی مرتفع شوند.

901/900

کد خبر: 933874

وب گردی

وب گردی