تجلیل از جانبازان و ایثارگران  واحد بین المللی جلفا

همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت شان و منزلت جانباز از استادان و دانشجویان جانباز واحد بین المللی جلفا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت شان و منزلت روز جانباز از مقام شامخ استاد جانباز و ایثارگر محمد پوریان نویدی استاد مدرس درس مبانی دفاع مقدس و دانشجویان جانباز و ایثارگر علی مختاری و قنبر حقی تجلیل شد.

سرپرست واحد بین المللی جلفا در این مراسم با تاکید بر قدردانی از ایثارگری های خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان آسایش و رفاه و پیشرفت های امروز کشور را مدیون خون شهداد و ایثار گری های رزمندگان ایران اسلامی دانسته و گفت: بایستی همیشه قدردان این قشر عزیز و ایثارگر باشیم .

دکتر محمد حسین صادقی بر انتقال فداکاریها و رشادت های رزمندگان اسلام به نسل جدید تاکید کرده و گفت: بایستی نسل جدید بدانند که این انقلاب با چه جانفشانی ها و ایثارگری هایی حفظ شده تا پاسدار واقعی عزت و سربلندی ایران اسلامی باشند.

در پایان این مراسم هریک از جانبازان به بیان خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس پرداختند و سپس با اعطای لوح سپاس از مقام بلند جانبازان و ایثارگران تجلیل شد.

کد خبر: 933913

وب گردی

وب گردی