واکنش امام جمعه اردبیل به انتشار مطالب منتسب به وی در فضای مجازی

دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد که انتشار مطالبی منتسب به امام جمعه اردبیل در فضای مجازی کذب محض است.

به گزارش ایسکانیوز ،در این اطلاعیه آمده است؛ «اخیرا در فضای مجازی سخنی بس کریه و زشت و منافی عفت و دور از شخصیت و ادبیات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، به ایشان نسبت داده شده و در حد وسیعی پخش گردیده است.

بدینوسیله به اطلاع تمام هموطنان عزیز می رسد که این انتساب کاملا کذب و افتراء و بهتان و دور از واقعیت است و کسانی که پای صحبت معظم له نشسته اند، نیک می دانند که این گونه سخنان فرسخ ها و فرسخ ها با افکار، اندیشه و ادبیات ایشان فاصله دارد و ایشان تا به حال چنین ادبیاتی در چهل سال تبلیغ خود نداشته است.

بدون تردید دروغگو جز از مهانت نفس خود و از فقد برهان و استدلال دروغ نمی گوید و این سنت الهی است که دروغ سازان جز خیبت و خسران در این نشأه و آن جهان بدست نخواهند آورد.

هموطنان عزیز به هوش باشند که برنامه جدید دشمنان قسم خورده و ورشکسته و سرشکسته، حمله به حلقوم های آگاهی بخش مخصوصا سنگرهای نماز جمعه و خاموش ساختن مشعل های هدایت و روشنگری وفرو بردن امت در تاریکی جاهلیت مدرن معاصر است و قطعا در آینده این افتراءات و جعلیّات و ملکوک کردن ها و ترور شخصیت ها، با افزایش فعالیت و گسترش حیطه تاثیر امام جمعه محترم زیادتر خواهد شد و ما با آنها سخنی جز سخن حسین بن علی(ع) نداریم که: «انْ لَمْ یَکُنْ لَکُمْ دِینٌ وَ لَا تَخَافُونَ الْمَعَادَ فَکُونُوا أَحْرَاراً فی دُنیاکُم».

کد خبر: 933933

وب گردی

وب گردی