دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، حداقل کاری است که مسئولان می توانند انجام دهند

وزیر بهداشت گفت: مردم ایران خودشان را مدیون خانواده شهدا و ایثارگران می دانند و دیدار با آنها، حداقل کاری است که مسئولان می توانند انجام دهند و ما هم به حکم وظیفه به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران می رویم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی که همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به دیدار خانواده دکتر ملازاده جلودار؛ جانباز 50 درصد دوران دفاع مقدس رفته بود، اظهار داشت: دیدار مسئولان با خانواده شهدا و ایثارگران قدرشناسی از ایثارگری های این عزیزان است و هیچ وقت نباید جان فشانی آنها را فراموش کنیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: وظیفه خودمان می دانیم که به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران برویم و بتوانیم خدمتگزاری برای آنها باشیم.

دکتر هاشمی با اشاره به حضور 11 هزار جانباز در وزارت بهداشت، گفت: افراد زیادی در حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس برای کمک به رزمندگان اسلام، به عنوان بسیجی یا کادر بهداشتی و درمانی در جبهه ها، خدمت می کردند و تعداد جانبازان وزارت بهداشت 11 هزار نفر است و اطمینان دارم که جانبازان زیادی هستند که هیچ وقت ثبت نام نکردند و ما هیچ وقت آنها را نشناختیم و خداوند عالم و آگاه است و در درگاه الهی، ماجور هستند.

وزیر بهداشت افزود: در وزارت بهداشت 41 هزار ایثارگر حضور دارند و 460 شهید تقدیم انقلاب کرده است و تصور می کنم که رزمندگان در دوران دفاع مقدس، خدمات پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان را فراموش نکرده اند که همراه با خط شکنان حرکت می کردند و از بی سنگرانی بودند که وظیفه خود را انجام می دادند و یاد و خاطره همه آنها را گرامی می داریم و به خانواده آنها نیز ادای احترام می کنیم

دکتر ملازاده جلودار اهل بابل و چشم پزشک است که در 20 بهمن ماه سال 1360 در سن 21 سالگی در عملیات چزابه مجروح شده است. این جانباز سرافراز دفاع مقدس باسابقه 24 سال خدمت، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

701

کد خبر: 933936

وب گردی

وب گردی