نارضایتی برخی از شهروندان از نداشتن آب شرب سالم/مدعی العموم از وضعیت آب شرب شهروندان بازدید کرد

دادستان صومعه سرا با توجه به بازدید میدانی و اظهار نارضایتی برخی از شهروندان از نداشتن آب شرب سالم در ابلاغیه‌ای از رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان صومعه سرا در خواست اقدامات عاجل برای شناسایی عوامل مخاطره آمیز برای کنترل سلامت آب شرب از خروجی تصفیه خانه‌ها کرد.

به گزارش ایسکانیوز میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا گفت: مقتضی است اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان صومعه سرا، با کنترل سلامت آب شرب از خروجی تصفیه خانه‌ها تا منازل شهروندان؛ کنترل سلامت آب در آبگیر‌ها و شناسایی عوامل مخاطره آمیز در سطح حوزه برای تامین و بهبود کیفیت آب شرب سالم اقدامات لازم معمول را صورت دهند.

وی ادامه داد: نظر به اینکه داشتن آب شرب سالم و بهداشتی یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندان محسوب می‌شود لذا مقتضی است با کنترل سلامت آب شرب از خروجی تصفیه خانه‌ها تا منازل شهروندان و کنترل سلامت آب در آبگیر‌ها و شناسایی عوامل مخاطره آمیز در سطح حوزه برای تامین و بهبود کیفیت آب شرب سالم برای شهروندان اقدامات لازم معمول صورت گیرد.


دادستان صومعه سرا تاکید کرد: با توجه به اینکه حفظ حقوق عمومی و اقامه دعوی لازم دراین مورد با دادستان است، در صورت کوتاهی، این مرجع پس از انجام کارشناسی و شناسایی عاملین وفق مقررات نسبت به تعقیب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

میزان

700

کد خبر: 933947

وب گردی

وب گردی