ثبت درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از نیمه تیر ماه 97

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت درخواست‌ متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 از 15 تیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره زمان ثبت‌ در خواست دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 اظهار داشت: نقل و انتقال‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته و بر اساس آیین نامه این دانشگاه انجام می‌شود و دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمان می‌توانند از 15 تیر با مراجعه به سامانه www.monada.iau.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فقط به درخواست‌‌هایی که در سامانه منادا ثبت شده باشد، رسیدگی خواهد شد، گفت: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست خود در سامانه منادا می‌توانند پیگیری‌های خود را از طریق این سامانه انجام دهند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

دکتر ابراهیم کلانتری خاطرنشان کرد: نتایج نهایی بررسی درخواست‌های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت نام نیمسال اول 98-97 به اطلاع دانشجویان می‌رسد.

کد خبر: 933948

وب گردی

وب گردی