امام جمعه تبریز خواستار حمایت دولت برای راه اندازی بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز گفت: تسریع در تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد (ع) واحد تبریز از جمله مطالبات مردم آذربایجان از دولت است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم ضمن گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از زحمتکشان این حوزه گفت: در هفته سلامت قرار داریم و از تمام افرادی که در سلامت انسان‌ها تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: خرسندیم طبق قول وزیر بهداشت، توجه ویژه‌ای به سلامت، بهداشت و خدمات درمانی در استان خواهد شد و حدود بیش از یک هزار میلیارد تومان به بخش سلامت و بهداشت استان اختصاص خواهد یافت.

امام جمعه تبریز، پیشنهاد ایجاد بخش ویژه پیوند کبد در تبریز و تاکید بر تجهیز و راه اندازی بیمارستان امام سجاد (ع) دانشگاه آزاد اسلامی را دو درخواست خود در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: امیدواریم دولت محترم با اهتمام ویژه این دو خواسته ملت آذربایجان را برآورده کند.

وی بر لزوم تسریع در بهره برداری از بیمارستان امام سجاد(ع) تأکید کرد و گفت: با توجه افزایش مراجعه بیماران از شهرهای مجاور به تبریز، یکی از ضروری‌ترین نیازهای حوزه سلامت استان تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.

همچنین حجت الاسلام دکتر آل هاشم به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت از بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بازدید و از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت و تجهیز این بیمارستان قرار گرفت.

کد خبر: 933951

وب گردی

وب گردی