خوش‌خبر: کادر فنی بخواهد، جدا می‌شوم/ رسانه ها موافق ادامه حضورم در تیم ملی نیستند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اگر مجموعه کادر فنی تیم ملی تشخیص بدهد که باید از تیم ملی جدا شوم، این کار را انجام خواهم داد و در غیر این صورت، کنار تیم ملی می مانم.

امیر خوش‌خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: تیم ملی در دو گروه الف و ب تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند. در حال حاضر 31 بازیکن در اردو حضور دارند و تمرینات خود را ادامه می دهند تا برای لیگ ملت های والیبال به آمادگی کامل برسند.

وی با اشاره به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: یک تیم ملی کاملا مستقل تشکیل می دهیم که زیر نظر ایگور کولاکوویچ اداره نمی شود و این تیم با حضور یک سرمربی و کادر فنی جدا در بازی های آسیایی شرکت می کند.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص انتقاد برخی رسانه ها از طولانی شدن دوران سرپرستی او تصریح کرد: به هر حال از حضور من در تیم ملی والیبال انتقاد می شود و مشخص است رسانه ها موافق ادامه حضورم در تیم ملی نیستند. اگر مجموعه کادر فنی تیم ملی تشخیص بدهد که باید از تیم ملی جدا شوم، این کار را انجام خواهم داد و در غیر این صورت، کنار تیم ملی می مانم.

خوش‌خبر خاطرنشان کرد: البته این انتقادات باعث شده وظایف خود را با دقت بیشتری انجام دهم تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید. به نظر منتقدان احترام می گذارم و معتقدم انتقاد، حق رسانه است.

602

کد خبر: 933980

وب گردی

وب گردی