انتشار تصاویر سارقان 500 میلیون تومانی/ سارقان را شناسایی کنید

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصاویر متعلق به دو سارق منزل از شهروندان برای شناسایی و دستگیری این دو سارق درخواست همکاری کرد. 


به گزارش ایسکانیوز، در تاریخ هفدهم آذر سال 96 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع سرقت منزل از یک مجتمع مسکونی در خیابان خارک به کلانتری 129 جامی اعلام شد.
بنا بر این خبر، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که این محل، ساختمانی سه طبقه و متعلق به اعضای یک خانواده است و ساکنان هر سه طبقه نیز از بستگان نزدیک و درجه اول یکدیگر هستند.
در تحقیقات به عمل آمده از مالباختگان مشخص شد که در زمان سرقت هیچ یک از ساکنان این ساختمان سه طبقه در محل حضور نداشته و سارق یا سارقان با اطمینان پیدا کردن از همین موضوع، اقدام به سرقت اموال با ارزش داخل هر سه طبقه ( پول ، ارز ، طلاجات و ... ) در مجموع به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان کردند.
شکار تصویر سارقان:
کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که ساختمان محل سرقت مجهز به دوربین مداربسته است؛ بلافاصله تصاویر به دست آمده از زمان سرقت بررسی که کارآگاهان موفق به شناسایی شماره پلاک استفاده شده بر روی یک دستگاه خودرو ال 90 سارقان شدند.
اما در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که پلاک مذکور دارای سابقه سرقت بوده و مالک حقوقی آن با مراجعه به کلانتری محل سکونتش نسبت به اعلام سرقت پلاک خودرو شخصی اش اقدام کرده است.
پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: "با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، هماهنگی های لازم برای انتشار تصویر بدست آمده از سارقان این پرونده با بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران به عمل آمده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر این سارقان شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد این اشخاص را از طریق شماره تماس 21865968 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند".

پایگاه خبر پلیس

705

کد خبر: 933982

وب گردی

وب گردی