زن جیب بر، در ایستگاه گلشهر بازداشت شد 

فرمانده یگان انتظامی مترو صبح امروز از دستگیری جیب بر حرفه ای زن، در ایستگاه گلشهر مترو خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "علی راقی" گفت: تعدادی از مسافران خانم که از مترو برای تردد استفاده کرده بودند به ایستگاه پلیس مراجعه و از سرقت رفتن وسایلشان خبر دادند، که تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع و شناسایی سارق را در دستور قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق از جمله سارقان حرفه ای جیب بر زن است که با کوچکترین غفلت مسافران اموالشان را سرقت کرده است.
این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت های انتظامی هدفمند، در ایستگاه های پلیس، بیان داشت: روز گذشته ماموران انتظامی، هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک خانمی در ایستگاه گلشهر شدند که در اطراف باجه بلیط فروشی در حال پرسه زنی بود.
وی در ادامه توضیح داد: مدتی ماموران، متهم را تحت مراقبت قرار داده و پس از متقن شدن موضوع، وی را دستگیر و تحت بازجویی قرار دادند.
فرمانده انتظامی مترو، تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهم، تعدادی مدارک هویتی و کیف پول کشف شد که اقدامات پلیسی برای شناسایی مالباختگان صورت گرفت.
راقی در پایان خاطر نشان کرد: مالباختگان که در اظهاراتشان اعلام داشتند که ظرف 24 ساعت گذشته مورد سرقت مواقع شده اند و بدین ترتیب، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوط شد.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 933983

وب گردی

وب گردی