جنگ فانوس به دستان، دستان مشکی پوشان در دستان کدام تیم قرار می گیرد؟

هفته ماقبل نهایی لیگ برتر درحالی امروز برگزا می شود که پس از مشکی پوشان که سقوطش به لیگ یک قطعی شده، چند تیم دیگر در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارند و بازی های امروز می تواند تکلیف تیم های سقوط کننده را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ برتر امروز هشت دیدار برگزار می شود. تا به این لحظه سقوط مشکی پوشان به لیگ یک قطعی شده است و از بین تیم های نفت تهران، استقلال خوزستان، سپیدرود، سپاهان و پدیده یک تیم دیگر نیز به همراه مشکی پوشان راهی لیگ یک خواهد شد. در این گزارش قصد داریم بازی های این تیم ها را بررسی کرده و درصد سقوط مابقی تیم ها را بسنجیم.

پارس جنوبی جم - نفت تهران

پس از مشکی پوشان نفت تهران بیش از هر تیم دیگری در خطر سقوط قرار دارد آنها در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده 15 جدول رده بندی قرار دارند و در صورتیکه امروز موفق به کسب پیروزی نشوند به احتمال فراوان دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک خواهند بود. پارس جنوبی جم امروز درحالی میزبان نفت تهران خواهد بود که نه شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا را دارد و نه خطر سقوط به لیگ یک این تیم را تهدید می کند اما شاگردان مهدی تارتار پیش از این نیز نشان داده اند که در زمین خانگی خود تیمی خطرناک محسوب می شوند و نفت تهران کار ساده ای در برابر این تیم نخواهد داشت.

استقلال خوزستان - سپاهان

در یکی از حساس ترین بازی های امروز استقلال خوزستان تیم رده 14 جدول رده بندی که در حال حاضر 27 امتیازی است میزبان سپاهان 29 امتیازی خواهد بود. هر دو تیم خطر سقوط را به شدت احساس می کنند اما خیال پیروز این میدان می تواند تا حدود زیادی از ماندن در لیگ برتر آسوده باشد. استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم برای فرار از سقوط باید سپاهان، پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را شکست دهد؛ اینکه این دو تیم امروز باید برای بقا در لیگ برتر در مقابل یکدیگر قرار بگیرند خود نکته قابل تاملی است اما پیروزی در این دیدار به خصوص برای سپاهان که باید در هفته آخر در برابر استقلال آماده این روزها قرار بگیرد بسیار مهم خواهد بود.

پدیده - مشکی پوشان

روی کاغذ پدیده نسبت به سایر تیم های در خطر سقوط کار ساده تری را در پیش دارد. آنها امروز در مشهد در برابر همشهری سقوط کرده خود قرار می گیرند و با توجه به اینکه در جدول رده بندی 29 امتیازی هستند می توانند با کسب یک برد ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کنند. البته بازیکنان مشکی پوشان برای نشان دادن فوتبال پاک باید امروز با تمام توان خود در برابر همشهریان خود قرار بگیرند چراکه کوچکترین اتفاقی در این بازی می تواند با اعتراض سایر تیم های در خطر سقوط مواجه شود.

سپیدرود - فولاد خوزستان

سپیدرود تیم دوست داشتنی شهر رشت پس از روی کار آمدن علی کریمی اوضاع بهتری پیدا کرد اما امتیازات از دست رفته در میانه های فصل کار آنها را حسابی سخت کرده است. آنها در حال حاضر 29 امتیازی هستند و با توجه به اینکه باید هفته آینده در ورزشگاه آزادی در برابر پرسپولیس، قهرمان مقتدر این فصل از رقابت های لیگ برتر قرار بگیرند نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی دارند. البته شاگردان کریمی کار ساده ای در برابر فولاد خوزستان نخواهند داشت، نتیجه بازی امروز تاثیری بر رتبه شاگردان پورموسوی نخواهد داشت اما با شخصیتی که از تیم فولاد سراغ داریم بدون شک با تمام توان گام به این بازی خواهد گذاشت و شکست دادن آنها کار ساده ای برای سپیدرود نخواهد بود.

در نهایت به نظر می رسد نفت تهران سخت ترین کار را برای بقا در لیگ برتر داشته باشد اما در این بین استقلال خوزستان و سپیدرود نیز کار ساده ای در پیش نخواهند داشت و باید دید در نهایت کدام تیم به همراه مشکی پوشان فصل آینده را در لیگ یک آغاز خواهد کرد.

606

کد خبر: 934000

وب گردی

وب گردی