شهردار مشهد به شهرداری تهران نمی‌رود

رئیس شورای شهر مشهد در واکنش به اعلام نام قاسم تقی زاده خامسی شهردار مشهد برای شهرداری تهران گفت: تقی زاده خامسی قصد دارد در مشهد به عنوان شهردار باقی بماند.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، طی ماه های اخیر خبری در رابطه با استعفای شهردار تهران در رسانه ها پیچید که در همان اولین روزها شورای شهر با این موضوع مخالفت کرد اما با پافشاری نجفی شهردار تهران بر روی استعفایش نهایتا در روز 21 فروردین شورای شهر استعفای وی را پذیرفت و حسینی مکارم را به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران 28 کاندیدای تصدی شهرداری تهران در صحن شورا اعلام شد که نام قاسم تقی زاده خامسی شهردار مشهد در میان این افراد بوده است.

قاسم تقی زاده خامسی در ۲۴ مرداد 96 از سوی شورای شهر پنجم مشهد به عنوان شهردار انتخاب و حکم وی در ۲۵ شهریور 96 از سوی وزارت کشور صادر شد.

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در رابطه با این موضوع در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: آقای تقی زاده خامسی تعهد چهارساله به شورای شهر مشهد دارند و اگر قصد رفتن از مشهد را داشته باشند این موضوع خلف وعده است.

رئیس شورای شهر مشهد در پاسخ به این سوال که آیا در این زمینه با آقای شهردار صحبت کرده اید یا خیر، گفت: بله با آقای تقی زاده خامسی صحبت کرده ایم و تایید کرده اند که قصد دارند در مشهد به عنوان شهردار باقی بمانند.

901/900

کد خبر: 934021

وب گردی

وب گردی