از اصفهان تا تهران، جنگ نایب قهرمانی را چه تیمی می برد؟

در چارچوب هفته 29 لیگ برتر امروز هشت دیدار برگزار می شود که در این بین 3 تیم برای کسب نایب قهرمانی در برابر رقبا قرار می گیرند که موجب جذاب تر شدن این هفته خولهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با توجه به اینکه پرسپولیس از هفته ها قبل با ایجاد فاصله امتیازی قابل توجهی قهرمانی خود را عملا قطعی کرده بود چند تیم کورس خود برای کسب نایب قهرمان در لیگ برتر را آغاز کردند که در این بین چند تیم مانند فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم و تا حدودی پیکان خیلی زود از این کورس جا ماندند اما سه تیم سایپا، ذوب آهن و استقلال به ترتیب با کسب 50، 49 و 48 امتیاز با تمام توان در دو بازی نهایی به میدان خواهند رفت تا نایب قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

سایپا -گسترش فولاد

سایپا که در بین 3 تیم بالای جدول بیشترین شانس را برای کسب مقام نایب قهرمانی دارد در یک بازی حساس میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود. گسترش فولاد در دور رفت شاگردان علی دایی را متحمل شکست سنگینی کرده بود و این بازی می تواند به نوعی نبرد انتقامی سایپا نیز باشد. به هرحال شاگردان دایی با توجه به اینکه باید در هفته پایانی در زمین پیکان به مصاف این تیم بروند نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز آخرین بازی خانگی خود در لیگ هفدهم را دارند.

ذوب آهن - پرسپولیس

یکی از حساس ترین بازی های امروز بین ذوب آهن و پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ برتر در حالی برگزار می شود که ذوب آهن برای اینکه همچنان امیدوار به کسب نایب قهرمانی باشد نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی دارد. البته این بازی در واقع نبرد قلعه نویی و برانکو نیز خواهد بود چراکه قلعه نویی تاکنون موفق به کسب پیروزی در برابر برانکو نشده است و در بازی رفت نیز با چهار گل مغلوب برانکو شده است و این بازی می تواند به نوعی نبرد انتقامی قلعه نویی نیز باشد. علاوه بر اینکه ذوب آهن به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد شاگردان برانکو نیز می خواهند قدرت خود برا به عنوان قهرمان زودهنگام لیگ برتر به رخ سایر تیم ها بکشند و با تمام توان گام به این میدان می گذارند.

استقلال - پیکان

استقلال که با حضور شفر حسابی متحول شده است در آسیا نیز با وجود اینکه در گروه سختی قرار داشت موفق شد به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود. با این حال پیکان همواره رقیب سرسختی برای استقلال بوده است و شاگردان مجید جلالی که در شرایط خاصی حتی می توانند امیدوار به کسب مقام دومی نیز باشند با تمام توان در برابر استقلال حاضر خواهند شد و باید دید آیا آبی پوشان می توانند در ادامه روند خوب هفته های گذشته خود در برابر پیکان نیز موفق باشند. البته با توجه به اینکه استقلال باید در هفته پایانی در یک بازی سخت و حساس در زمین خانگی سپاهان یکی از تیم های در خطر سقوط بازی کند پیروزی در این دیدار بسیار با اهمیت است.

606

کد خبر: 934027

وب گردی

وب گردی