امکان  تحصیل اساتید و دانشجویان افغان در دانشگاه آزاد اسلامی

خواجه عمری گفت: در بحث بورسیه ها در مقطع لیسانس و فوق لیسانس جهت ادامه تحصیل دانشجویان و اساتید افغان تعاملاتی صورت گرفته است که با همکاری دانشگاه آزاد محقق شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با نجیب الله خواجه عمری وزیر امور تحقیقات عالی افغانستان دیدار کرد.

پس از این دیدار وزیر امور تحصیلات عالی افغانستان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی و تشکر از پذیرایی صمیمانه ی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بابت همکاری و تعامل دو جانبه صحبت هایی با مسولان دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد که برای برنامه هایی که در افغانستان داریم، از ظرفیت ایران به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم، هم چنین پیشنهاداتی نیز از سوی ما برای فراهم نمودن زمینه های همکاری ارائه شد.

خواجه عمری افزود: ما خواستار آن هستیم که یک سیستم ارزیابی آموزشی که در ایران وجود دارد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در افغانستان نیز ایجاد شود. همچنین در بخش ارائه خدمات و بازنگری به کمک های تخصصی دانشگاه آزاد نیاز داریم.

او ادامه داد: در بحث بورسیه ها در مقطع لیسانس و فوق لیسانس جهت ادامه تحصیل دانشجویان و اساتید افغان تعاملاتی صورت گرفته است که با همکاری دانشگاه آزاد محقق شود که یقین داریم در عرصه های مختلف آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به ما کمک می کند.

کد خبر: 934050

وب گردی

وب گردی