جانبازان گفتمان انقلاب اسلامی و پیام رزمندگان را انتقال می‌دهند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تمجید از جایگاه رفیع جانبازی در جامعه، حضور پر برکت جانبازان را موجب انتقال پیام رزمندگان به ملت دانست.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک روز جانباز و تمجید از جایگاه رفیع آنها گفت: حضور پر برکت جانبازان موجب انتقال پیام رزمندگان و انقلاب اسلامی به ملت است.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه‌ای که یک انسان از آن برخوردار است داشتن یک تن و بدن و جسم سالم است. اما جانبازان گرامی ما این مهمترین سرمایه انسانی خودشان را در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور در برابر دشمن متجاوز در معرض خطر و آسیب قرار دادند و به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه در مورد پدیده جانبازی صحبت کردن در برابر عظمت این بزرگمردان ناچیز است، افزود: به هر حال شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و به فوض عظمی رسیدند، اما شما تصور کنید بطور مثال یک جانبازی از عملیات بیت المقدس تا به امروز نه تنها خودش بلکه درد و رنج جانبازی را همراه با سایر اعضای خانواده و فرزندانش تحمل می‌کند و دم نمی‌زند قطعا در زبان و کلام نمی‌توان متصور بود که این عزیزان از چه اجر و منزلتی نزد خداوند متعال و جامعه ما برخوردار هستند.

سخنگوی سپاه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان یک بردار کوچکتر از جانبازان عزیز می‌خواهم قدر این سرمایه و جایگاه عظیمی که خدا به آن‌ها اعطا نموده را بدانند و از این اندوخته گرانبها در جهت گسترش تفکرات انقلاب اسلامی با همان نفس گرم خودشان و با همان بیان خاطراتشان و نیز با حضور در مجامع مختلف راه شهدای انقلاب را تداوم بخشیده و کار بزرگی که برای آرمان‌های نظام و دفاع از میهن‌مان انجام داده اند را توسعه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاالله حضور کنونی و پر برکت جانبازان دوران دفاع مقدس در میان مردم و نقش آفرینی آن‌ها در سایر حوزه‌ها همچون مسایل فرهنگی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که موجب انتقال پیام رزمندگان اسلام به آحاد ملت می‌شود، بر اجر اخروی و ثواب جانبازی آن‌ها بیافزاید.

منبع: مهر

305

کد خبر: 934056

وب گردی

وب گردی