ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه فداکاری جانبازان است

امام جمعه شهر زابل گفت:وقتی در یک جامعه، نظام اسلامی و الهی تشکیل شد، جان دادن در راه آن نظام ارزشمند است و نشستن روی ویلچر در راه پاسداری از این نظام باعث افتخار می‌شود

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زابل، جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و تجلیل از مقام شامخ جانبازان سرافراز دفاع مقدس با حضور پر شور دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در سالن همایش شهید آیت الله حسینی طباطبایی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اکبر کیخا، امام جمعه شهر زابل با تاکید بر تشکیل کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها که از منویات مقام معظم رهبری است، گفت: شعارهای این چهار دهه عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید تبیین و تفسیر شود. ما در طول این چهار دهه، با تاکید بر همین اصول و شعار‌ها در مسیر رشد و تعالی این نظام الهی حرکت کرده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا اظهار کرد: تفاوت‌های بسیار زیاد قیام ملت‌های دیگر با این قیام الهی باید برای جوانان تشریح و تبیین شود. وقتی در یک جامعه، نظام اسلامی و الهی تشکیل شد، جان دادن در راه آن نظام ارزشمند است و نشستن روی ویلچر در راه پاسداری از این نظام باعث افتخار می‌شود. امروز جانبازان روی ویلچر نشسته‌اند تا جمهوری اسلامی بایستد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تقارن سالروز واقعه طبس با این روز‌ها تصریح کرد: واقعه طبس تکرار واقعه قرآن است و به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شن‌ها مامور خدا بوده‌اند. ما در این چهل سال معجزات بسیاری دیده‌ایم و در آینده هم خواهیم دید.

در این مراسم دکتر محمد عمرانی ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه، جانبازان را ذخایر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به جایگاه رفیع مقام جانبازی در اسلام، بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان باید در تمامی زمینه‌ها الگوی ما قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل به تشریح برنامه‌های فرهنگی اعیاد شعبانیه این واحد دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از مقام شامخ جانبازان سر افراز و دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام مبارک خواهد بود.

در پایان از شش تن از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل تجلیل به عمل آمد.

204

کد خبر: 934068

وب گردی

وب گردی