تورهای مسافرتی داخلی پاسخی مطمئن به انتخاب راهی برای سفرهای داخلی شما!

تورهای مسافرتی داخلی و یا خارجی در سالیان اخیر نقش پررنگی را در جابجایی مسافرین و گردشگران و زندگی ایرانیان به اقسانقاط کشور و حتی خارج پیدا کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در واقع ایرانیان با توجه به مزایایی که تورهای مسافرتی ارائه می کنند (پروازهای چارتر و گارنتی هتل ها از جمله کلیدی ترین این مزایا می باشند) در چند سال اخیر رو به سفر با این تورها آورده اند. وبسایت جامع گردشگری http:// تورکیش-تورمشهد.com با همکاری و پشتیبانی معتبرتین آزانس های مسافرتی سعی بر این دارد تا با ارائه تورهای مسافرتی داخلی از جمله تور کیش برای مسیرهای پرطرفدار داخلی، زمینه مساعدی را برای رفاه حال گردشگران فراهم نماید.

در بین مسیرهای داخلی کشور برای سفر، جزیره کیش از اهمیت دو چندانی برخوردار است. این جزیره که در آب های خلیج فارس واقع بوده و از توابع استان هرمزگان محسوب می شود در حال حاضر خود را در دل گردشگران جا انداخته و همه ساله پذیرای مسافرین بسیاری از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر است. این جزیره با برخورداری از زیرساخت های مناسب گردشگری و امکانات تفریحی و اقامتی درجه یک به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بسیاری از ایرانیان در جنوب کشور به حساب می آید.

با توجه به اهمیت کیش در صنعت گردشگری لذا امروز آفرهای کیش مثل تور لحظه آخری کیش نیز به عنوان پر طرفدارترین تورهای مسافرتی داخلی شناخته می شود. البته وجود تنوع پروازها برای کیش از تهران و حتی اغلب شهرستان بزرگ ایران باعث شده تا این مسیر رتبه نخست را در جذب علاقمندان به تورهای مسافرتی داخلی به خود اختصاص دهد. این تنوع پروازی از طرفی باعث شده تا تورهای کیش از شهرستان ها نیز علاقمندان بیشماری در بین ایرانیان پیدا کنند که به عنوان مثال تور کیش از مشهد یکی از نمونه های بارز آنها می باشد.

در واقع امکان سفر به کیش از جای جای ایران با تورهای مسافرتی که با مزایای بسیاری برای گردشگران همراه بوده و سفری ارزان را در پی خواهند داشت که کاملا مقرون به صرفه خواهند بود.

قشم که برگترین جزیره واقع در جنوب ایران می باشد یکی دیگر از مسیرهای پرطرفدار در بین گردشگران ایران محسوب می شود. هر چند با توجه به تنوع کم خطوط پروازی برای قشم از تهران و یا سایر شهرستان کشور پکیج های تور قشم به نسبت تورهای کیش گران تر هستند اما با این حال این جزیره با دارابودن جاذبه های گردشگری خاص خود همواره طرفداران ویژه ای را در بین ایرانیان داراست. وجود تورهای زمینی قشم از دیگر مزایای این مسیر است که در بین ایرانیان علاقمند به خریدهای مسافرتی و در عین حال ارزان طرفداران پر و پا قرص خود را دارند.

در واقع بایستی توجه داشته باشید که معمولا برای سفر به قشم آفرهای زمینی و هوایی توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شوند که شما به راحتی قادر خواهید بود تا چه از راه هوا و چه زمینی به جزیره زیبای قشم سفر کنید.

شهر مشهد که دومین کلان شهر بزرگ ایران بعد از تهران محسوب می شود و به همراه قم یکی از دو شهر مذهبی ایران نیز می باشد معمولا یکی مقاصد مهم گردشگران و مسافران ایرانی در طول سال خواهد بود. آفرهای تور مشهد هم اگر چه در طول سال طرفداران بسیاری را دارند اما به دلیل تنوع بالای خطوط پروازی و هتل های گسترده مشهد، از قیمت های مناسبی برخوردار هستند.

البته اگر چه در ایام تعیل سال و اعیاد و البته جلوتر از همه در تعطیلات نوروز ممکن است نرخ تورهای نوروزی به دلیل استقبال بی نظیر مسافرین روند صعودی بالایی به خود بگیرند اما با این حال در باقی ایام سال معمولا قیمت تورهای مشهد مناسب خواهند بود.

نکته مهم دیگر درباره تورهای مشهد وجود آفرهای زمینی همچون قشم برای مسیر مشهد است که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و گزینه ای ویژه برای سفر به این شهر زیارتی و سیاحتی کشور خواهند بود.

401

کد خبر: 934069

وب گردی

وب گردی