ارتقاء توان ‏رزمی،  ابزار حفظ ‏اقتدار و کارایی ‏یگان ویژه

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: فتنه انگیزی دشمنان پایان پذیر نیست اما یگان ویژه همیشه و در هر لحظه آماده مقابله با دشمنان است که لازمه آن ارتقاء توان رزمی در سطوح و لایه های مختلف است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "حبیب اله جان نثاری" در جمع کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ، قدرت معنوی کارکنان و ولایت مداری را یکی از عوامل مهم کسب موفقیت یگان ویژه در ماموریت های محوله دانست.

وی ضمن بررسی برخی تحولات داخلی و منطقه ای به حوادث سال 1396 اشاره و اظهار کرد: دشمنان نظام تمام سعی و توان خود را برای بر هم زدن امنیت کشور بکار بسته و در راستای تحقق آن، توطئه های عظیمی میلیاردها دلار هزینه کردند تا به خیال خام خود بتوانند خللی در امنیت کشور ایجاد کنند، اما وجود نیروهای مومن، ولایت مدار و آماده در یگان ویژه رویای دشمن را به کابوسی هولناک تبدیل کرد.

جان نثاری ادامه داد: تمام ظرفیت هایی که دشمن برای برهم زدن امنیت داخلی کشور بسیج کرده بود به برکت وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حضور خود جوش و پرشور مردم در صحنه و ایستادگی همراه با بصیرت و اقتدار یگان ویژه بی نتیجه و ناکام ماند.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به فتنه 96 این رویداد را یکی از سخت ترین کارزارهای پس از انقلاب دانست و افزود: طراحی آن بسیار پیچیده، خطرناک و از گستردگی جغرافیایی و جمعیتی بیشتری نسبت به رخدادهای مشابه برخوردار بود، طراحان این فتنه در اتاق های فکر خود تبدیل وضعیت داخلی کشور را به وضعیتی همانند سوریه و عراق را می پروراندند اما یگان ویژه در هر میدانی که در برابر اخلالگران و اغتشاشگران قدم به میدان گذاشت با کمترین خسارت و کوتاه ترین زمان ممکن ماموریت را به شکل هوشمندانه به انجام رساند.

وی سه عامل؛ ولایت مداری و قدرت معنوی؛ نظم،انضباط و انسجام و نیز آماده بکار بودن امکانات و تجهزات را از عوامل کسب موفقیت یگان ویژه در ماموریت ها برشمرد و ادامه داد: فتنه انگیزی دشمنان پایان پذیر نیست اما یگان ویژه همیشه و در هر لحظه آماده مقابله با دشمنان است که لازمه آن ارتقاء توان رزمی در سطوح و لایه های مختلف است.


پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 934114

وب گردی

وب گردی