مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم سید عمار موسوی برگزار شد

مراسم بزرگداشت دانشجو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی امروز و با حضور مقامات کشوری و لشکری، مسئولین بلند پایه استان و شهرستان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در مسجد امام علی (ع) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایسکانیوز به نقل از واحد سوسنگرد، در این مراسم دکتر موسوی معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و مردم غیور و شهید پرور استان حاضر در مراسم یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشت و به نمایندگی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی پیام دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را برای جمع حاضر قرائت نمود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جوانمردزاده رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به پدر، مادر، همسر مقاوم این شهید بزرگوار، خطاب به ایشان گفت: نام خانواده شهید پرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین گردید و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: امروزه ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید سید عامر موسوی عزیز برای ما مقرر فرماید.

در ادامه این مراسم سردار یوسفی فرمانده قرارگاه کربلا مستقر در استان خوزستان به بیان رشادت و جوانمردی های این شهید بزرگوار پرداخت و شهادت این شهید بزرگوار را به مقام معظم رهبری، خانواده های شهدا و جانبازان، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده محترم این شهید تسلیت گفت.

در پایان لوح تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده این شهید مغزز تقدیم گردید.

کد خبر: 934117

وب گردی

وب گردی