آینده درخشانی برای ایران با مدیریت جهادی رقم بزنیم

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیازمند روحیه فداکاری و ازخودگذشتگی در راه انقلاب هستیم و باید با مدیریت جهادی آینده خوب و درخشانی برای ملت ایران رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز؛ علی لاریجانی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد مجلس با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه افزود: همه ما قدردان مجاهدان سپاه هستیم که همواره تلاش می‌کنند.
وی یادآور شد: مجاهدت های سپاه در مبارزه با گروهک‌ها و همچنین در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست، سپاه نهاد ذی قیمتی برای کشور است که راه آن ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: این افتخاری برای مجلس است که 162نفر از نمایندگان و کارکنان مجلس جانباز هستند.
رییس مجلس خاطرنشان کرد: 57 نفر از نمایندگان، 53 کارمند و 19 بازنشسته ،27 نفر در یگان حفاظت ،سه نفر در کتابخانه مجلس و سه نفر در مجلس پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی جانباز هستند.
لاریجانی ادامه داد: 48 نفر از نمایندگان و کارکنان مجلس نیز از فرزندان شهدا هستند ، ‌16 نماینده مجلس ،25 نفر از کارکنان و کارمندان مجلس ،دو نفر از کارکنان کتابخانه‌ مجلس و پنج نفر از کارکنان مرکز پژوهش‌ها فرزند شهید هستند.
وی تصریح کرد: 210 نفر از کارکنان و نمایندگان مجلس جانبازان یا فرزندان شهدا هستند که این افتخار بزرگی برای همه ما است.
وی تاکید کرد: این آمارها نشان می دهد که نمایندگان و کارکنان مجلس از متن مردم برخاسته و مجاهدت کرده اند، این برای مجلس یک افتخار و ارزش بزرگ است.
رییس مجلس افزود: جانبازان شهدای زنده هستند، آنان با مشقت زیاد و روحیه استقامت مجاهدت می‌کنند، کشور به داشتن چنین روحیه‌ای احتیاج دارد همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که به یک نوع مدیریت جهادی نیاز است.
وی با یادآوری این که حل مشکلات نیازمند داشتن روحیه جانبازی، جهادی و فداکاری است، اظهارداشت: امروز در شرایط اقتصادی نسبتا حساسی قرار داریم اگر چنین روحیه‌ای وجود داشته باشد دستگاه های اداری پرتحرک‌تر شده و مجلس و قوه قضاییه نیز بهتر می‌تواند امور را پیش ببرد، این یعنی نیازمند روحیه فداکاری و از خود گذشتگی در راه انقلاب هستیم.
وی تاکید کرد:‌ کشوری می‌تواند در شرایط مختلف سربلند باشد که از چنین روحیه‌ای استفاده کند، بسیاری از کارگزاران کشور اهل مجاهدت و تلاش بوده و از جانبازان و بیت شهدا هستند، این نشان می‌دهد اداره کشور همواره بر این روحیه تکیه دارد و باید قدر آن را دانست.

301

کد خبر: 934144

وب گردی

وب گردی