زمینه مشارکت حداکثری دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی را فراهم کنیم

اولین جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و اقامه نماز واحد بندرگز با حضور مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر نسیمی رئیس واحد و سایر اعضا در واحد بندرگز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر ابراهیم باغشنی با تبریک حلول ماه شعبان اظهار کرد: شعبان ماه بهارعبادت است و این ماه مقدمه‌ای برای ورود مسلمانان به ماه میهمانی خداست.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در راستای ارتقا و توسعه فعالیت های فرهنگی در دانشگاهها باید زمینه جذب و مشارکت حداکثری دانشجویان در برنامه های فرهنگی را فراهم کنیم تا از این فرصت به دست آمده بتوانند برای فعالیت مطلوب در عرصه فرهنگی، استعدادها، تجربیات و مهارت های خود را به اشتراک بگذارند.


حجت الاسلام باغشنی تصریح کرد: تشکیل و حمایت از کانونهای فرهنگی هنری، تشکلهای دانشجویی، هیات مذهبی، بسیج و انجمنهای ادبی، علمی و سیاسی می تواند زمینه ایجاد انگیزه و توسعه فعالیت های مشارکت جویانه دانشجویان در فضای دانشگاه باشد.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به دانشجو محور بودن فعالیتهای فرهنگی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: در مباحث فرهنگی فعالیتها و برنامه های باید به سمت دانشجو محوری سوق داده شود تا به اهداف مورد نظر و برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم.


حجت الاسلام ابراهیم باغشنی ارتقای برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی را برای رشد و بالندگی دانشجویان خواستار شد و افزود: اگر در کار فرهنگی کوتاهی کنیم دانشگاه آسیب خواهد دید.

کد خبر: 934147

وب گردی

وب گردی