اختلاف برای هیچ کس نفعی ندارد

سید محمود علوی گفت: اختلاف برای هیچکس نفعی ندارد و پیامبراکرم (ص) به پرهیز از دامن زدن به اختلاف اشاره داشته چرا که موجب زمین خوردن ملت ها می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات سید محمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز در نشست شورای اداری استان ایلام با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد: باید روحیه همدلی و هم افزایی میان مسئولان برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر افزایش یابد.

وزیر اطلاعات گفت: اختلاف برای هیچکس نفعی ندارد و پیامبراکرم (ص) به پرهیز از دامن زدن به اختلاف اشاره داشته چرا که موجب زمین خوردن ملت ها می شود.

وی بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تأمین امنیت فعالان اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه گذاری در کشور می شود،تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر مناسب و چاره اندیشی عقلائی برای ایجاد همزمان امنیت و سلامت اقتصادی تلاش کرد.

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان رأس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند چراکه مردم وزارت اطلاعات را سپر نا امنی ها می دانند و دشمنان از آن رعب و وحشت دارند.

علوی مردم را تأمین کننده اصلی امنیت دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور شاداب و همیشگی مردم در صحنه است.

وی به مسائل استانی مطرح شده در این نشست اشاره و به مسئولان تأکید کرد: مشکلات استان ایلام و راهکارهای رفع آنها را به هیأت دولت ارائه کنند تا تصمیم های لازم برای رفع آنها اتخاذ شود.

وزیر اطلاعات به نامگذاری سال 97از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: لازمه حمایت و توسعه تولید داخلی، برقراری امنیت پایدار بویژه برای فعالان اقتصادی است.

علوی در آستانه نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت، کسب توفیق بیشتر سربازان گمنام امام زمان(عج) برای پویائی روز افزون در همه عرصه ها را خواستار شد.

وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد(ع) بر پاسداشت نقش این امام همام در احیای دین مبین اسلام تأکید کرد.

302

کد خبر: 934181

وب گردی

وب گردی