برگزاری مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری با حضور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیو ز، این مجمع به ریاست فریبا محمدیان، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و سایر اعضای مجمع برگزار شد. البته روسای هیئت‌های اردبیل و مازندران در جلسه امروز حضور نداشتند.

در ابتدای این مجمع از روسای هیئت‌های لرستان، مرکزی و همدان تجلیل به عمل آمد. پس از آن نیز قمری گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 95 را ارائه کرد.

وی عنوان کرد که مبلغ 1.8 میلیارد تومان بابت خریداری سند دو طبقه از ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری هزینه شده و حالا این فدراسیون به دنبال آن است که با فروش آن بتواند با هماهنگی با وزارت ورزش، در مجموعه ورزشی آزادی مستقر شود.

در ادامه نیز حسابرس، خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش‌های خود را ارائه کردند. خزانه دار گفت که فدراسیون در سال 95 مبلغ 2.2 میلیارد تومان از وزارت ورزش، 643 میلیون از کمیته المپیک گرفته و نزدیک به 180 میلیون درآمدزایی کرده است. از مجموع این مبالغ 3 میلیارد در سال 95 هزینه شده و 124 میلیون هم در حساب فدراسیون باقی مانده است.
همچنین کلیات طرح سامانه ملی دوچرخه‌سواری از سوی اعضای مجمع به تصویب رسید.

قمری همچنین گفت: زمانی که دوپینگ یک ورزشکار مثبت می‌شود، از سوی فدراسیون جهانی تحت فشار قرار می‌گیریم. به همین دلیل باید از ورزشکاران وثیقه بگیریم تا دچار مشکل نشویم.

اعضای مجمع همچنین این اختیار را به رئیس فدراسیون دادند که ساختمان فدراسیون را بفروشد و پول آن را برای ساخت ساختمان جدید فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی هزینه کند.

602

کد خبر: 934183

وب گردی

وب گردی