بیانیه مشترک قرارگاه قدس و سپاه سلمان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه منطقه ای جنوب شرق و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این بیانیه آمده است:
«سپاه پاسداران که رکنی بزرگ در پیروزی انقلاب اسلامی است، با اقتدا به مولای خود سید مظلومان، علیه الصلوة و السلام، نجات بخش ملت ایران و اسلام عزیز از شب های تاریک و ظلمانی ستم شاهی بوده و در پاسدارای از انقلاب و هدف های آن عاملی مؤثر و رکنی رکین بوده و هست.» امام خمینی (ره)
گذر زمان و نقش‌آفرینی‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در حوزه‌های، دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمن از جمله در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز حکمت ابتکار معجزگون حضرت امام (ره) در تأسیس این نهاد مقدس را نمایان‌تر ساخته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد مکتبی در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های متعالی و جهان شمولی گشت که از همان ابتدا گام برداشتن در راستای تحقق عدالت در عرصه گیتی و آزاد کردن انسان‌ها از قید و بند بردگی استثمارگران مدرن و حمایت از همه آزادیخواهان و پیکار جویان عرصه‌های حق و باطل در مسیر آن رقم خورد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس تدابیر راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، فلسفه ایجادی و وجودی خود را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن معنا می‌کند.
موفقیت انکارناپذیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام ماموریت‌های خطیر بویژه کمک در تقویت و پیروزی جبهه مقاومت و همچنین رویارویی با ترفندها و فتنه‌های بی شمار علیه انقلاب اسلامی، موجب استیصال دشمنان و انجام توطئه‌های بی شمار ضد این نهاد مقدس از جمله اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه این مجموعه انقلابی شده است. همین دشمنی‌ها و توطئه‌ها، بیانگر حقانیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درستی مسیری به شمار می‌رود که انتخاب کرده و این دشمنی‌ها تاکنون خللی در انجام وظایف تعریف شده سپاه نداشته و نخواهد داشت.
امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها موجب افتخار ایران است که موجب افتخار و آرامش خاطر تمام مستضعفین جهان است؛ و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
اکنون ما پاسداران و بسیجیان قرارگاه منطقه ای قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می داریم که تا آخرین قطره خونمان پای آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی، آبروی ملت قهرمان ایران و کمک به برقراری امنیت پایدار ایستاده ایم و تا صبح ظهور مسیر را ادامه خواهیم داد.

900

کد خبر: 934195

وب گردی

وب گردی