فعالیت سپاه در عرصه‌ اقتصاد به عنوان یک نهاد اقتصادی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فعالیت سپاه در عرصه‌ اقتصاد به عنوان یک نهاد اقتصادی نیست. فعالیت سپاه در عرصه‌ سیاست به عنوان یک نهاد قدرت یابی که بخواهد در راس قدرت یک نظام قرار بگیرد نیست.

به گزارش ایسکانیوز،امام جمعه مشهد گفت:امروز تابلوی ولایت‌گرایی که در جامعه انقلابی ما به چشم می‌خورد نهاد مقدس سپاه پاسداران است، سپاه یک جریان عملیاتی برای تحقق منویات ولایت و رهبری است.

ایت الله علم الهدی در مراسم اهدا ٣٥٠ سری جهیزیه به زوج های جوان حاشیه شهر مشهد افزود: امروز نهادی که در عرصه ولایت‌گرایی، عشق و ایثار در راه ولایت به عنوان یک نهاد برجسته محور اقتدار نظام و انقلاب را نمایش می‌دهد نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

او تاکید کرد: سپاه در هر عرصه و در هر موقعیتی در مقام پیشبرد فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب وارد شد و ما نمونه آن را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی کشور مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: فعالیت سپاه در عرصه‌ اقتصاد به عنوان یک نهاد اقتصادی نیست. فعالیت سپاه در عرصه‌ سیاست به عنوان یک نهاد قدرت یابی که بخواهد در راس قدرت یک نظام قرار بگیرد نیست.

ایت الله علم الهدی تاکید کرد:ورود سپاه در همه‌ این عرصه‌ها برای عینی سازی راهبرد و رهنمود مقام معظم رهبری در این کشور و جامعه انقلابی است؛ و نمونه آن حرکت امروز قرارگاه شهید برونسی در سپاه امام رضا (ع) است.

در این مراسم 350 سری جهیزیه هر کدام به ارزش ٨ میلیون تومان به زوج های جوان حاشیه شهر مشهد اهدا شد.

کد خبر: 934203

وب گردی

وب گردی