بارش برف و باران در اکثر محور ها ، رانندگان دقت کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش برف در محور بیجار- دیواندره در استان کردستان سطح جاده را لغزنده کرده است و رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند مجهز به زنجیر چرخ باشند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به برفی بودن محور بیجار- دیواندره در استان کردستان از رانندگان خواست ضمن استفاده از زنجیر چرخ نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کامل داشته باشند.

وی افزود: در استان های اصفهان،گیلان، مازندران، لرستان،کهکیلویه و بویر احمد، کردستان،کرمانشاه، قم،قزوین،فارس ،شمال، البرز،زنجان ، آذربایجان شرقی، سمنان،مرکزی و استان تهران شاهد بارش باران های بهاری خواهیم بود لذا با توجه به لغزندگی سطح جاده ها به ویژه در ساعات اولیه بارش،رانندگانی که قصد عبور از این استان ها را دارند با رعایت سرعت مطمئنه ،سلامت سفر را بالا ببرند.

رحمانی با بیان اینکه در استان های اصفهان و مرکزی وزش باد نیز خواهیم داشت افزود: در استان های اردبیل و مازنداران در اکثر محورها مه گرفتگی مشاهده می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آخرین مشاهدات توسط دوربین های پلیس در حال حاضر در باند های باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

705

کد خبر: 934248

وب گردی

وب گردی