بررسی سیاستهای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  به میزبانی واحد نجف‌آباد

جلسه تبیین سیاست‌ها و خط مشی‌های راهبردی بر اساس بودجه سال 97 با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و هیات رئیسه واحدهای دانشگاهی غرب این استان به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل ازروابط عمومی استان اصفهان، دکتر پیام نجفی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اکنون همکاری بسیار خوبی بین واحد‌ها به وجود آمده است. با وجود امکانات بسیار خوبی که داریم بازدهی مطلوبی به دست نیاورده‌ایم که تغییرات ایجاد شده و باز مهندسی صورت گرفته، باعث می‌شود این بازدهی افزایش پیدا کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما قطب بندی واحد‌هاست. ایجاد دوره‌های مهارتی، پیگیری بحث ناحیه بندی، مدیریت تعداد حق التدریس‌ها و تعدیل منطقی آنها، تشکیل کلاس‌‌های مجازی برای کمک به واحد‌های دورتر، از دیگر مواردی است که درحال پیگیری و اجرای آن هستیم.

نجفی با بیان اهمیت پرداختن به شرکت‌های دانش بنیان خاطر نشان کرد: موضوع شرکت‌های دانش بنیان اهمیت زیادی برای ما دارد.

وی اظهار کرد: بهبود کیفیت در مدارس سما نیز از جمله مواردی است که اهمیت زیادی دارد. سعی داریم تا در حوزه نظارت و بازرسی با دریافت نظارت، هر سه ماه یک بار تمامی موارد را بررسی کنیم و با هیات رئیسه واحد‌ها جلسات مشترکی داشته باشیم.

دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد هم ناحیه بندی واحد‌ها را ابتکاری خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح که به پیشنهاد استان اصفهان مطرح شد، باعث می‌شود اختیارات خوبی در تصمیم گیری‌ها در سطح ناحیه و استان تفویض شود.

رئیس واحد نجف آباد اضافه کرد: افزایش مراکز تحقیقاتی در واحد نجف آباد از سه به 10 مرکز، یکی دیگر از کارهایی است که می‌توان از آن نام برد. تاسیس یک پژوهشکده و انجام فعالیت‌های درآمد زا برای دانشگاه طی برنامه ریزی‌هایی که انجام شده در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

204

کد خبر: 934317

وب گردی

وب گردی