حکیمی پور: رقابت جناحی  در شورای شهر معنایی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شورای شهر رقابت جناحی معنایی ندارد گفت: طبیعتا دستگاههای شهرداری و شورا یک نهاد سیاسی نیست بلکه یک نهاد خدماتی و اجتماعی است شوراها هستند که شهردار را تعیین می کنند.

احمد حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره انتخاب شهردار موافق با دولت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، گفت: انتخابات شورای شهر بسیار مهم است و مسئولین باید بررسی و مشخص کنند که چه کسی برای این جایگاه و پست شایسته است، مردم رای دادند و اعضای شورا را انتخاب کردند تا آنها بتوانند بهترین و مناسب ترین فرد را به عنوان شهردار برگزینند.

وی اضافه کرد: اعضای شورا برای اداره شهر باید همه جوانب را بسنجند، همکاری و هماهنگی با دولت می تواند در این موضوع کمک کننده باشد تا معضلات کلان شهری چون تهران رفع شود .

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: طبیعتا شهردار تهران که عضو کابینه هم محسوب می شود می تواند برای حل مشکلات تهران از پتانسیل دولت از همکاری ها و هماهنگی های آن استفاده کنند ، این هماهنگی ها و همکاری ها با دولت امتیازی برای شهرداری است که انتخاب می کنند و شهردار می تواند با برقرای ارتباط با وزرا و دیگر دستگاههای اجرایی معضلات تهران را حل کند.

احمد حکیمی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدرمصلحت مردم مقدم بر جناح گرایی سیاسی است گفت: منافع‌‌ ملی اولویت ماست، مردم خودشان عملکردها و کارها را مقایسه می کنند در چنین جامعه‌ای هرچیزی به رضایتمندی مردم بستگی دارد.

وی بیان کرد: شورای شهر یک جریان یکپارچه است و می خواهند شهرداری انتخاب کنند که پاسخگوی نیازهای مردم باشد و از طرفی کسانی که به شورای شهر رای دادند انتظار دارند کارهای تهران به خوبی بچرخد.

وی در ادامه افزود: طبیعتا دستگاههای شهرداری و شورا یک نهاد سیاسی نیست بلکه یک نهاد خدماتی و اجتماعی است شوراها هستند که شهردار را تعیین می کنند در این میان رقابت جناحی در داخل شورا معنایی ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم شهردار شایسته ای انتخاب شود و کارهای شهر تهران به خوبی پیش برود.

304

کد خبر: 934319

وب گردی

وب گردی