درخشش دانش آموزان دبیرستان دوره  دوم سما لاهیجان در سطح استان

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم پسران سما لاهیجان در مسابقه فرهنگی هنری پرسش مهر و ارائه مقاله پژوهشی و داستان نویسی موفق به کسب مقام اول استان گیلان شدند.

به گزارش خبرنگارایسکانیوز از لاهیجان، دانش آموزان دبیرستان دوره دوم پسران سما لاهیجان در مسابقه فرهنگی هنری پرسش مهر و ارائه مقاله پژوهشی و داستان نویسی موفق به کسب مقام اول استان گیلان شدند.

مبین گودرزی و ارشیا نصرتی از دانش آموزان این دبیرستان توانستند در «طرح پرسش مهر» و همچنین «ارائه مقاله پژوهشی» و «داستان نویسی» رتبه اول استان را به خود اختصاص دهند.

در سطح شهرستان لاهیجان، دانش آموزان این مدرسه بسیار خوش درخشیدند و حائز رتبه های برتر شدند. در رشته عکاسی، مانی قارپور و علی عطابخش رتبه اول، عرفان میربلوکی و سید مجید فاضلی رتبه دوم، دانیال شفیعی، سپهر کاظم پور و امیرعلی وجدانی رتبه سوم در سطح شهرستان را از آن خود نمودند.

رتبه اول داستان نویسی در سطح شهرستان، توسط شایان علی میرزایی و مسیح پیوستگان به دست آمد و در تک نوازی دف، مانی فرجاد و سهند مشهدی به ترتیب مقام اول و دوم در سطح شهرستان را کسب نمودند.

پارسا دلداده در نوازندگی پیانو، علی اسلامی در نوازندگی سنتور، رحمت خدمتگزار ثابت قدم در آواز سنتی و امیرحسین فکری در زمینه کارگردانی رتبه اول این مسابقات را در شهر لاهیجان از آن خود نمودند.

در وبلاگ نویسی امیر حسین قربان پور و علی هرمزی اول، محسن ابراهیمی و امیرحسین آجلی به ترتیب دوم و سوم شدند. رتبه سوم بازی های رایانه ای نیز به مهرزاد متشبث و مهیار بابایی تعلق گرفت.

در نقاشی با مداد رنگی نیز سینا نیکخوی و امید پاک نعمت به ترتیب دوم و سوم شدند.

رتبه اول تصویرسازی توسط محمد علی خشنود به دست آمد. در رشته طراحی با مداد سینا خوشرو و مهدی علیخانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

مقام دوم طراحی با ذغال نیز به شایان شهریزاد قوی تعلق گرفت. بهنام داورپناه رتبه دوم گواش و ژوبین رستم زاده رتبه اول رنگ روغن را به خود اختصاص دادند و رتبه اول کاریکاتور نیز به مهدی بهشاد تعلق گرفت.

مهندس محسن فلاح راد معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل با تبریک این موفقیت به دانش آموزان ساعی و هنرمند دبیرستان دوره دوم پسران سما لاهیجان، ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مدرسه خاطرنشان کرد: با اتفاقات شیرینی که در سما می افتد و توان فرزندان مان در رقابت با دانش آموزان و دانشجویان سایر مراکز به رخ کشیده می شود.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل از همه دست اندکاران سما خواست فرصت را غنیمت دانسته و با کار و تلاش مضاعف به آینده درخشان فرزندان مان در سما بیندیشیم.

کد خبر: 934422

وب گردی

وب گردی