دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با جانباز ۴۵ درصد به مناسبت گرامیداشت روز جانباز

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با جانباز ۴۵ درصد این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز: سرپرست، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی به مناسبت گرامیداشت روز جانباز با عبدالرسول مستان آبادی جانباز ۴۵ درصد این شهرستان دیدار کردند.

دراین دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اظهار کرد: «شان و منزلت جانبازان هشت سال دفاع مقدس آنقدر والاست که نمی توان با یک دیدار و حضور در کنار آنان حق مطلب را ادا نمود ».

حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی خطاب به این جانباز سال های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: «شما الگو و اسوه تمامی اقشارجامعه به ویژه جوانان هستید و ما از اینکه بتوانیم در زمینه های اخلاقی، رفتاری و ... شما را الگوی خود قرار دهیم به خود می بالیم».

عبدالرسول مستان آبادی جانباز ۴۵ درصد شهرستان بندرانزلی نیز در این دیدار گفت:«در سال های دفاع مقدس کار اصلی را شهدا انجام دادند و بنده احساس نمی کنم در کنار رشادت، ازجان گذشتگی و دلاورمردی های شهدا؛ کاری برای نظام و انقلاب کرده باشم».

وی با بیان اینکه مردم از هر قشری از جمله دانشجو، استاد، پاسدار، بسیجی و ... در جبهه ها حضور داشتند، خاطرنشان کرد:« امروز کشور ما در قیاس با حدود ۴۰ سال قبل، در تمامی عرصه ها نظیر عرصه های علمی، صنعتی ، نظامی و ... پیشرفت بسیار زیادی داشته و عظمت و اقتدار امروز کشور قابل مقایسه با ۴۰ سال قبل نیست و بی شک این عظمت و اقتدار؛ ثمره خون شهداست».

گفتنی است این جانباز ۴۵ درصد طی سال های ۷۹ تا ۸۸ ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های بندرانزلی و ماسال و همچنین معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان را برعهده داشت.

شایان ذکر است به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ برنامه خاطره گویی هشت سال دفاع مقدس به همت کانون دانشجویی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و با روایتگری سرهنگ پاسدار مرتضی صیاد از رزمندگان سال های دفاع مقدس برگزار شد.

202

کد خبر: 934447

وب گردی

وب گردی