همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت نیرو گسترش می‌یابد

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: مذاکرتی را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزانجام داده‌ایم تا اساتید و دانشجویان بتوانند در حوزه پژوهش و فناوری با وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو همکاری کنند، چرا که دانشگاه آزاد اسلامی این پتانسیل را دارد که بسترهایی را برای توسعه کشور فراهم کند.

صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در پاسخ به این سوال که دانشگاه آزاد تا چه اندازه می تواند در مدیریت مصرف آب به وزارت نیرو کمک کند، اظهار کرد: در همین رابطه جلسه‌ای با مسئولان ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار کردیم تا بتوانیم راهکارهای توسعه همکاری با این بخش را توسعه دهیم.

او تاکید کرد: در این نشست مذاکرتی را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز انجام دادیم تا اساتید و دانشجویان بتوانند در حوزه پژوهش و فناوری با وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو همکاری کنند، چرا که دانشگاه آزاد اسلامی این پتانسیل را دارد که بسترهایی را برای توسعه کشور فراهم کند.

عضو فعال دانشگاه آزاد اسلامی این هماهنگی را ایجاد می کند برای اینکه هم از بعد دانشجویان و هم از بعد اساتید؛ دانشگاهیان بتوانند در حوزه پژوهشی وزارت نیرو فعالیت داشته باشند که در این راستا اساتید می توانند همکاری خود را با پژوهشگاه نیرو گسترش دهند.

او خاطرنشان کرد: در بعد دانشجویی نیز دانشجویان می توانند دوره های کارآموزی و کارورزی را با همکاری وزات نیرو و پژوهشگاه نیرو طی کنند.

402

کد خبر: 934465

وب گردی

وب گردی