محور هراز و اردبیل مه آلود است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور هراز و اکثر محورهای استان اردبیل مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد.

سرهنگ نادر رحمانی ،رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با ایسکانیوز وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد و گفت:استان خراسان جنوبی(اکثر محورها) بارش باران خواهد بود و در استان اردبیل و مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید وجود دارد لذا رانندگان با توجه به شرایط جوی محورها نسبت به رعایت قوانین و مقررات دقت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه درباند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج ،ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایرافزود: محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رحمانی در ادامه محورهایی مسدودرا به این شرح بیان کرد و از رانندگانی که قصد عبور از این محورها را دارند خواست تا از مسیر های جایگزین استفاده کنند:

1-محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان.

2-محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز.

3-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین )به علت ریزش کوه مسدود شد و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

4-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل.

5-استان آذربایجان شرقی(کمربندی آذرشهر به پل غله زار)بعلت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.

6-استان ایلام محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو است.

705

کد خبر: 934541

وب گردی

وب گردی