تجربه‌ عکاس آلمانی  به ایران در یک مستند

یک عکاس و فیلمساز بین‌المللی که به زیباترین مکان‌ها و مناظر جهان سفر می‌کند از تجربیات خود درباره ایران سخن گفت.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، راینر هارشر اهل آلمان، عکاس و فیلمساز بین‌المللی در طول سفرهایش، تجربه‌های جذاب خود را با دوربین ضبط می‌کند و آنها را در قالب برنامه چند رسانه‌ای زنده به مخاطبان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

هارشر به ایران نیز سفر کرده است، او تجربیات زیادی از سفر به چشم‌اندازهای زیبا و چشمگیر، مهمان‌نوازی گرم ایرانیان و آشنا شدن با تمام جنبه‌های مدرنیته و سنت‌های قدیمی ایرانی به‌دست آورده است. از نگاه او، ایران؛ هیجان‌انگیز، مهمان‌نواز و مهم‌تر از همه امن است.

هارشر در نمایش چند رسانه‌ای خود از ایران، بیننده را به مسیری هدایت می‌کند که از شیراز به یزد، اصفهان، کاشان و تهران می‌رود.

شما سفر به امپراتوری ایران باستان را از طریق برنامه هارشر با خرابه‌های تخت جمشید باستانی، بازار زیبا و منحصر به فرد اصفهان و همچنین مساجد چشمگیر که کار هنرمندان و معماری شرقی است، تجربه می‌کنید.

در شمال غربی ایران، راینر هارشر با صومعه‌های تاریخی ارمنی ملاقات کرده، در شهر کویری نایین، بافت پارچه‌های قدیمی را دیده و در کاشان با کاخ‌های تجار ثروتمند آشنا شده است. البته بخش مهم و جالب سفر او، مربوط به تهران است. در تهران، عکاس آلمانی با شهری مدرن، با کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید متفاوت روبرو شده است. همچنین در زمان اقامتش در ایران، نمایش چندرسانه‌ای از طبیعت و مناظر دیدنی ایران برای مخاطبان خود در سراسر جهان به نمایش گذاشت و علاقمندان از طریق این برنامه توانستند به تماشای کوه‌های زاگرس، کویر لووت، آتشفشان دماوند و تماشای آبادی‌های سبز بنشینند.

502

کد خبر: 934592

وب گردی

وب گردی