سلیمانی: هدف ما درخشش در المپیک 2024 است/ کسب مدال در جاکارتا دور از دسترس نیست

رئیس فدراسیون اسکواش گفت:  اسکواش ایران در حال رشد و پیشرفت است و آینده این ورزش بسیار درخشان بوده و هدف ما نیز کسب افتخار در جاکارتا و ادامه این افتخار آفرینی ها در سال های آینده است.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت اسکواش ایران اظهار داشت: با توجه به پرونده درخشان اسکواش در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار شد و همچنین حمایت‌های جانانه وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک و ستاد بازی‌ها، حضور اسکواش در جاکارتا قطعی شد و تنها تعداد نفرات اعزامی باید مشخص شود که آن هم تا چند روز آینده نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور آقایان و بانوان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا قطعی شده است. باید گفت که این بازی ها، جای کسب تجربه نیست و تیم اسکواش ایران به عنوان مدعی جدید مطرح شده و مدعی باقی خواهد ماند.

رئیس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: اسکواش ایران در حال رشد و پیشرفت است و آینده این ورزش بسیار درخشان بوده و هدف ما نیز کسب افتخار در جاکارتا و ادامه این افتخار آفرینی ها در سال های آینده است.

سلیمانی در پایان گفت: گرفتن مدال در جاکارتا برای آقایان دور از دسترس نیست و در بخش بانوان نمیز امید زیادی به افتخار آفرینی داریم چرا که تیم های سنگاپور و سریلانکا که از مدعیان اصلی هستند را شکست داده ایم. هدف نهایی ما این است که اسکواش همیشه مدعی و پایدار بماند تا در المپیک 2024 بدرخشد.

604

کد خبر: 934599

وب گردی

وب گردی