تاثیر سلبریتی‌ها بر فرهنگ در شبکه پرس تی وی بررسی می‌شود

تولید سری جدید برنامه «پرس پلاس» (Press plus) با اتمام مراحل فنی سه اپیزود از این مجموعه با موضوع تاثیر سلبریتی ها روی فرهنگ، در شبکه پرس تی وی ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، ساناز داورزنی تهیه کننده برنامه «پرس پلاس» با اعلام این خبر گفت: این سه قسمت 10 دقیقه ای با محورهای موضوعی «تاثیر سلبریتی ها روی فرهنگ جوانان»، «الگوبرداری جوانان از رفتارهای سلبریتی ها» و «تاثیر رفتار سلبریتی ها بر فرهنگ مصرف و مصرف گرایی» تولید شده و در نوبت پخش قرار گرفته است.

وی افزود: در این اپیزودها رفتار فرهنگی و اجتماعی جوانان و الگوبرداری آنها از رفتار و کردار سلبریتی ها و تاثیر این افراد بر شکل گیری سلیقه فرهنگی جامعه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در سری جدید برنامه «پرس پلاس» از روش کروماکی استفاده می شود که ترکیبی از آیتم مجری و تکنیک های گرافیکی است. همچنین «گزارش مردمی از انگلستان» آیتم جدیدی است که به این برنامه اضافه شده است.

گزارش مردمی از داخل کشور، گفت و گوی کارشناسی از طریق اسکایپ، آیا می دانستید نیز از دیگر آیتم های این برنامه است.

حسین مهدیان (کارگردان هنری و تدوینگر)، ساناز داورزنی (نویسنده) فرشاد داورزنی (دستیار تهیه) و سامسون باغستانیان (مجری) از جمله عوامل تهیه برنامه «پرس پلاس» هستند.

503

کد خبر: 934671

وب گردی

وب گردی