کمانداران برای حضور در مسابقات جهانی 22 اردیبهشت راهی آنتالیا می‌شوند

16 کماندار ایران در کامپوند و ریکرو قرار است 22 اردیبهشت برای شرکت در کمپ تمرینی و مرحله دوم مسابقات جهانی به ترکیه سفر کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، مرحله دوم مسابقات جهانی تیراندازی با کمان از 31 اردیبهشت به میزبانی آنتالیا آغاز می‌شوند. کمانداران کشورمان برای برگزاری اردو 22 اردیبهشت راهی آنتالیا خواهند شد و پس از آن در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

16 کماندار زن و مرد در ریکرو و کامپوند به ترکیه اعزام خواهند شد. مراحل بعدی مسابقات در آمریکا و آلمان برگزار می‌شود. در صورتی که ویزا برای ملی‌پوشان صادر شود تیم ملی به آمریکا نیز اعزام خواهد شد در غیر این صورت مسابقات جهانی آلمان قطعی است.

در خصوص بازی‌های آسیایی نیز، ترکیب ایران با برگزاری مسابقات انتخابی هفته آینده در بیرجند و همین طور انتخاب درون‌اردوی مشخص خواهد شد. فدراسیون تیراندازی با کمان اسامی 54 کماندار را به کمیته ملی المپیک داده است که در نهایت برای تیم‌های میکس و تیمی، 6 ورزشکار در ریکرو و 6 ورزشکار در کامپوند معرفی خواهند شد.

ترکیب تیم‌های اعزامی 3 نفره است که بازی‌های آسیایی در ریکرو و کامپوند تیمی زنان و مردان و همین طور میکس شرکت می‌کند. در این دوره از بازی‌ها مسابقات انفرادی کامپوند برگزار نخواهد شد.

602

کد خبر: 934688

وب گردی

وب گردی